۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۲۶۹۰۴۴
سرپرست دادسرای انقلاب استان قم مطرح کرد؛

جدیت دستگاه قضایی قم در برخورد با جرایم امنیتی

خبرگزاری رسا ـ سرپرست دادسرای انقلاب استان قم گفت: دستگاه قضایی استان قم با برخورد با انواع جرایم به ویژه جرایمی که جنبه امنیتی و سازمان یافته دارد بسیار مصمم و جدی است.
محمود طالبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمود طالبی معاون دادستان و سرپرست دادسرای انقلاب استان قم در نشست خبری مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی که امروز در سالن جلسات دادگستری کل استان قم برگزار شد گفت: دستگاه قضا استان قم با برخورد با انواع جرایم به ویژه جرایمی که جنبه امنیتی و سازمان یافته دارد بسیار مصمم و جدی است.

 

سرپرست دادسرای انقلاب استان قم اظهار داشت: با تلاش پلیس مواد مخدر و دستگاه قضایی از ابتدای سال تاکنون حدود 2تن انواع مواد مخدر در استان قم کشف شده است که بخش عمده این مواد مکشوفه مخصوص مصرف استان قم نبوده است.

 

وی افزود: متأسفانه استان قم در شرایط خاص بین راه های مواصلاتی استان های دیگر قرار گرفته که بخش زیادی از مواد مخدر سایر استان ها از مسیر استان قم عبور می کند؛ برای این اقدام خط قرمزی در نظر گرفته شده که باعث جلوگیری جدی از این کار خواهد شد.

 

حجت الاسلام طالبی ادامه داد: با توجه به اقداماتی که دستگاه قضا در بحث دستگیری و مجازات قاچاقچیان مواد مخدر انجام داده و موجی که در میان آنها ایجاد کرده است نه تنها دیگر استان قم مرکز پخش مواد مخدر نیست بلکه بسیاری از قاچاقچیان سعی می کنند مسیرهای مواصلاتی قم را برای انتقال مواد مخدر انتخاب نکنند.

 

معاون دادستان استان قم  ابراز کرد: تمام اختیارات برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر با نظارت قضایی به پلیس مبارزه با مواد مخدر اعطا شده است که از جمله آن به کارگیری سلاح است.

 

سرپرست دادسرای انقلاب استان قم گفت: یکی از اقدامات خوبی که در سال گذشته انجام شد موضوع راه اندازی ترک اعتیاد دولتی بود که به همت دادسرای انقلاب استان قم انجام گرفت و در حال حاضر با نظارت این دادسرا فعالیت می کند.

 

حجت الاسلام طالبی اظهار داشت: مرکز ترک اعتیاد در دو بخش خصوصی و دولتی اداره می شود که بخش دولتی آن  برای خانواده های بی بضاعت به صورت کاملا رایگان است./1325/پ202/ی

ارسال نظرات