۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۲۶۹۰۹۱
استاد حوزه علمیه مازندران:

انسجام و یکپارچه سازی فعالیت های تبلیغی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران، تبلیغ هدفمند و ضابطه مند را در رسیدن به اهداف تبلیغی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: انسجام و یکپارچه سازی فعالیت های تبلیغی در کشور یک ضرورت مهم است که باید از سوی متولیان امر تبلیغ دنبال شود.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با اشاره به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به دستور بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: تأسیس این سازمان به نحوی شایسته و ارزنده با دستور امام راحل صورت گرفته است.


امام جمعه چمستان افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی بر حسب ضرورت یکی پس از دیگری نهادها و ارگان های انقلاب اسلامی هچون سازمان تبلیغات تاسیس شدند تا در مسیری ارزنده و والا قدم بردارند.


 وی با بیان این که سازمان تبلیغات با اهداف ارزنده و گرانقدری تأسیس شده است، تصریح کرد: این سازمان با هدف ترویج، گسترش و نشر فرهنگ اسلامی و باورهای فکری ایجاد شده است تا بتواند در این مسیر قدم های شایسته ای بردارد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تبلیغ و اطلاع رسانی دین با ابزار مناسب تسهیل خواهد شد، ادامه داد: امروز بهره‌گیری از برخی ابزار نرم‌افزاری و سخت افزاری در حوزه تبلیغ دین یک ضرورت مهم است که باید بیشتر مورد توجه متولیان امر تبلیغ قرار گیرد.

 

حجت الاسلام جباری تبلیغ هدفمند و ضابطه مند را در رسیدن به اهداف تبلیغی بسیار مهم ارزیابی کرد وگفت: انسجام و یکپارچه سازی فعالیت های تبلیغی در کشور یک ضرورت مهم است که باید از سوی متولیان امر تبلیغ دنبال شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر فعالیت های تبلیغی در سطح کشور هدفمند نباشد اهداف مورد نظر در این بخش مهم تأمین نخواهد شد، افزود: تبلیغ دین زمانی می تواند به موفقیت کامل دست یابد که به گونه ای منسجم و هدفمند دنبال شود.

 

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که اقدامات ارزشمند سازمان تبلیغات در عرصه تبلیغ دین بسیار اثرگذار بوده است، ادامه داد: مقابله با تبلیغات سوء، تهاجم فرهنگی و اعتقادی دشمنان و شناسایی شگردهای آنان و خنثی کردن تلاش های خبیثانه معاندان از جمله اهداف و مقاصد مقدس بانیان این سازمان مقدس بوده است.

 

امام جمعه چمستان افزود: تاکید مقام معظم رهبری به عوامل سازمان تبلیغات اسلامی افزایش ظرفیت سازمان و استفاده از ابزار و تجهیزات روز و شیوه جدید و نوین در عرصع تبلیغات است که باید حمایت های ارزنده و شایسته ای از این سازمان صورت گیرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان ماه رحمت، مغفرت و بخشش است که باید از ظرفیت های معنوی آن به نحوی شایسته استفاده و آن گونه که لازم است استفاده شود.

 

حجت الاسلام جباری با تاکید بر این که مبلغان دینی در این ماه وظیفه ای ارزنده و مهم بر عهده دارند، بیان داشت: مبلغان باید از فرصت ارزشمند این ماه مبارک در راستای ترویج اسلام ناب محمدی و جذب جوانان به اندیشه های والای دینی بهره گیری شایسته ای داشته باشند./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات