۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۲۶۹۳۶۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

سازمان تبلیغات اسلامی در مقابل دسیسه‌های دشمن موفق عمل کرده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان سازمان تبلیغات اسلامی را از نیازهای جامعه بیان کرد و گفت: با توجه به جنگ نرم این نهاد تاکنون در مقابل دسیسه های دشمن موفق عمل کرده است.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، بعد از ظهر امروز، در مراسم سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به رسالت سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی همچون ریسمانی همه مؤسسات وابسته به سازمان را به هم وصل کرده است.

 

وی با اشاره به این که سازمان تبلیغات اسلامی به امام خمینی(ره) تأسیس شد، افزود: هیأت امنای سازمان تبلیغات اسلامی که بنای این سازمان را نهاده اند شهدایی همچون شهیدان حقانی و بهشتی هستند.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که سازمان تبلیغات اسلامی توانسته به خوبی در کشور جای خود را باز کند، عنوان داشت: امروز نام سازمان تبلیغات اسلامی به خوبی در همه جا شناخته شده است.

 

وی با بیان این که سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فرهنگی برای مردم جامعه شناخته شده است، اظهار داشت: امروز سازمان تبلیغات اسلامی از نیازهای جامعه است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با اشاره به ریاست حجت الاسلام خاموشی در بیش از یک دهه در سازمان تبلیغات یادآور شد: وی به خوبی نهضت نرم افزاری را در این سازمان راه اندازی کرده است.

 

وی بیان داشت: در راستای فعالیت های حجت الاسلام خاموشی، سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک تشکیلات منسجم، قوی و کارآمد معرفی شده است.

 

موفقیت تبلیغات اسلامی لرستان در زمینه پیگیری برنامه های شعار سال

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که تبلیغات اسلامی لرستان سال گذشته با همکاری 23 دستگاه فرهنگی استان درجهت تحقق شعار سال پیگیری های لازم را انجام داده است، افزود: تبلیغات اسلامی لرستان در جهت پیگیری شعار سال، سال گذشته جزء سه استان برتر کشور شناخته شد.

 

وی تصریح کرد: در سال جاری نیز از 24 دستگاه فرهنگی در راستای پیگیری تحقق شعار سال دعوت شده است و ستاد پیگیری شعار سال در این دستگاه های فرهنگی ایجاد شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر تقویت کارهای گروهی در جهت تحقق شعار سال بیان داشت: وجود وحدت و انسجام در جهت تحقق شعار سال امری ضروری است.

 

سازمان تبلیغات اسلامی در جنگ نرم تاکنون موفق عمل کرده است

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی غرب بیان داشت: دشمن دست از جنگ با ایران برنخواهد داشت.

 

وی جنگ نرم را مقدمه و زمینه ساز جنگ سخت دشمن علیه کشور بیان کرد و افزود: دشمن در ابتدا شیعیان را تحقیر کرده و آن ها را کافر معرفی می کنند و سپس با تهییج کردن گروه های افراطی آن ها را علیه شیعیان تشویق می کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: اینکه امروز جمهوری اسلامی در جایگاهی قرار دارد که دشمنان نه تنها از جهت جنگ سرد بلکه از طریق جنگ نرم نیز نمی توانند با ایران وارد عمل شوند./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات