۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۲۶۹۴۶۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

شکست فرهنگی اقتصاد را به اضمحلال می‎کشاند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: جنگ فرهنگی بسترهای اقتصادی را از بین می‎برد؛ باید با فتح عرصه‎های فرهنگی بتوانیم جایگاه فرهنگی را تثبیت کنیم چراکه شکست فرهنگی اقتصاد ما را به اضمحلال می‎کشاند.
حجت‌الاسلام رحمت الله اروجي، مديرکل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام رحمت الله اروجی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در جمع مسؤولان هیأت های مذهبی بخش لاران شهرستان شهرکرد گفت: دلسوزی هیئات مذهبی موجب شروع حرکت می ‌شود و این حرکت‌ها مجموعه‌ای را به سرمنزل مقصود می رساند.

 

وی با بیان این که امروز آوردگاه، صحنه رزم مواجهه شرک و اسلام نیست، گفت: در حقیقت جبهه آل الله و محبان مکتب اهل بیت(ع) یک طرف قرار گرفته‏اند و همه دنیا در مقابل آنان قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام اروجی با اشاره به این که امروز ما دیگر درگیر نبرد سخت نیستیم بلکه درگیر نبرد نرم شده ایم، گفت: جنگ فرهنگی بسترهای اقتصادی را از بین میبرد؛ باید با فتح عرصههای فرهنگی بتوانیم جایگاه فرهنگی را تثبیت کنیم چراکه شکست فرهنگی اقتصاد ما را به اضمحلال میکشاند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مکتب اهل بیت(ع) با گذشت 1400 سال در عرصه نبرد فرهنگی مقاومت کرده و همیشه پیروزی با جبهه مقاومت و اهل بیت(ع) بوده است.

 

به گفته این مقام مسؤول، آنچه دشمنان دین خدا علیه نظام اسلامی در جبهه فرهنگی هزینه می‌کنند صدها برابر از هزینه جنگ سخت بیشتر است.

 

وی با بیان این که تبلیغ فرهنگی هزینه بر است، تصریح کرد: پس از 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی 20 شبکه راه اندازی شده است و این در حالی است که صدها شبکه ماهوارهای فارسی زبان علیه نظام اسلامی و جبهه مقاومت فعالیت می‌کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سیاست نظام این نیست که دین دولتی باشد و باید تلاش کنیم که مردمی اداره شود.

 

حجت الاسلام اروجی با اشاره به آیه 18 سوره مبارکه توبه گفت: عمارت و آبادانی مسجد به ساختمان مسجد نیست و آبادانی مساجد با برگزاری نماز جماعت و حضور امام جماعت محقق می‌شود./9457/پ202/ب4

ارسال نظرات