۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۶۹۷۷۸
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی جایگاه و موقعیت اجتماعی افراد را در نظر نگیرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که افراد جامعه در برابر قانون با هم برابر هستند، گفت: رفتار قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی باید بدون در نظرگرفتن جایگاه و موقعیت اجتماعی آنان باشد.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت‌های قوه قضاییه بیان داشت: دستگاه قضا در جهت رسیدگی به مشکلات باید بیشتر از امروز فعالیت داشته باشد.

 

وی افزود: برای این‌که دستگاه قضا در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، باید در بررسی مشکلات و پرونده ها سرعت بیشتری داشته باشد.

 

حجت الاسلام مبلغی در ادامه فعالیت دستگاه قضا را تا امروز بسیار مطلوب بیان کرد و عنوان داشت: اقدامات این نهاد باید به گونه ای باشد که مردم اجرای عدالت را به خوبی احساس کنند.

 

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در مطالبات خویش خواهان اقدامات عملی با مفاسد اقتصادی است، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خویش با صراحت بیان کردند که برگزاری همایش ها و جلسات در این راستا کارساز نیست.

 

مدیر حوزه های علمیه لرستان با تأکید بر اقدامات عملی در برخورد با مفاسد اقتصادی یادآور شد: قوه قضاییه وظیفه سنگینی در برخورد با مفاسد اجتماعی دارد و انتظار مردم این است که به صورت جدی تر با این افراد برخورد شود.

 

وی با بیان این که افراد جامعه در برابر قانون با هم برابر هستند، عنوان داشت: قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی باید بدون درنظرگرفتن جایگاه و موقعیت اجتماعی آنان، با این افراد برخورد کند.

 

حجت الاسلام مبلغی بیان کرد: به هر اندازه که قوه قضاییه عملکردگرا باشد و در برخورد با جرائم به وظیفه ذاتی خویش عمل کند، بی شک مشکلات برطرف می شود و مردم برقراری عدالت اجتماعی را به وضوح خواهند دید.

 

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که ارتقای شاخصه های عدالت امری بسیار مهم و ضروری است، افزود: امید است دستگاه قضا با ارتقای عدالت در جامعه در جهت افزایش رضایت مردم بتواند موفق عمل کند./9459/ت302/ح

ارسال نظرات