۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۲۶۹۸۰۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

روحانیت نقش مؤثری برای حضور پرشور مردم در انتخابات دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به لزوم تبلیغ مبلغان در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: روحانیت از جناح گیری در انتخابات آینده به شدت بپرهیزد.
حجت الاسلام خدايي

حجت الاسلام اذن الله خدایی، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به روند اعزام مبلغان به مناطق و مساجد مختلف استان اظهار داشت: با ارائه درخواست از سوی هر یک از مسؤولان مساجد روستاهای استان زنجان، اداره تبلیغات اسلامی به اعزام مبلغ و روحانی در آن محل اقدام می‌کند.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی برای مبلغان دینی افزود: مبلغان و روحانیان باید در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی اقدام کرده و از جناج گیری در انتخابات به شدت بپرهیزند.

 

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان در ادامه با اشاره به لزوم ارائه مطالبی از سوی مبلغان پیرامون نام‌گذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: مبلغان دینی با افزایش آگاهی و اطلاعات مردم در راستای حضور گسترده آنها در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان و دعوت آنان به نماز، تلاش کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به لزوم روشنگری مبلغان و آگاهی بخشی به مردم از خطر داعش و اهداف آن خاطرنشان کرد: روحانیان باید با تحلیل فرقه‌های خرافی و نور ظهور مردم را از اهداف ایجاد این فرقه‌ها و توسعه داعش در سرزمین‌های اسلامی آگاه کنند.

 

حجت الاسلام خدایی در ادامه با اشاره به موضوعات مهمی که باید در منبرها تبیین شود گفت: نقش و اهمیت روزه‌داری در سلامت روح و جسم، تأثیر نماز در بازدارندگی انسان از فحشا و گناه و لزوم انجام فعالیت‌های فرهنگی و دینی از جمله مباحثی است که روحانیان باید در مساجد تبیین ‌کنند.

 

مسؤول کمیته مردمی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر در پایان با اشاره به لزوم تبیین جایگاه قرآن و آشنایی مردم از سبک زندگی اسلامی، تأکید کرد: در کنار تبیین این مباحث، روحانیان باید در راستای چگونگی مصرف آب، مردم را از خطر وجود بحران کمبود آب آگاه کنند./949/ت302/ب4

ارسال نظرات