۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۲۶۹۸۲۵
حجت‌الاسلام والمسلمین مسعودی مطرح کرد؛

از عملی کردن وعده ها تا اطاله دادرسی در پرونده های قضایی

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این‌که کند بودن روال اداری پرونده‌های قضایی از نقاط ضعف دستگاه قضا است، گفت: اگر مسؤولان ذیربط در رابطه با مسأله‌ای وعده می‌دهند باید حر خود را عملی کنند تا اعتماد مردم نسبت به آنها سلب نشود.
حجت الاسلام و المسلمين مسعودي خميني

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر مسعودی خمینی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضاییه و نحوه عملکرد این دستگاه در برخورد با مفسدان اقتصادی، گفت: قوه قضاییه در این مسأله کوشش بسیاری را انجام داده است.

 

وی در ادامه با بیان این‌که نتیجه این تلاش‌ها مشخص نیست، ابراز داشت: متأسفانه مسؤولان قوه قضاییه همه مسائل را در این زمینه برای مردم بیان نمی‌کنند و یا نمی‌توانند بیان کنند و به همین جهت نتیجه این تلاش‌ها مبهم باقی می‌ماند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعودی خمینی اظهار داشت: همه افرادی که در این قوه مشغول به کار هستند علاقه‌مند به فعالیت مفید و سالم و به دور از هر حاشیه‌ای هستند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: کارشناسان قوه قضاییه باید وضعیت جامعه را از همه جهات بررسی کنند تا بتوانند در مقابل ناهنجاری‌ها فساد‌های اقتصادی، اجتماعی و اداری برخورد صحیح را انجام دهند.

 

وی با تأکید بر این‌که رهبر معظم انقلاب نظارت خوبی را بر قوه قضاییه دارد، افزود: آیت‌الله آملی لاریجانی رییس این قوه از افراد معتمد و شناخته شده‌ و بر امور بسیار مسلط است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعودی خمینی با تأکید بر این‌که کند بودن روال اداری پرونده‌های قضایی از نقاط ضعف دستگاه قضا است، ابراز داشت: اگر مسؤولان ذیربط در رابطه با مسأله‌ای وعده می‌دهند باید حرف خود را عملی کنند تا اعتماد مردم نسبت به آنها سلب نشود./922/ت302/ش

ارسال نظرات