۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۲۶۹۹۳۷
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور:

نظام سلطه در برابر عزت و استقلال نظام اسلامی به زانو در آمده است

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر این که عزت و استقلال نظام اسلامی عامل زانوزدن ایادی استکباری است، گفت: آن ها به این نتیجه رسیدند انقلاب اسلامی دارای مکتب و منطق است و نمی توانند در برابر آن ایستادگی کنند.
حجت الاسلام سيد حبيب الله حسني قائم مقام نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید حبیب الله حسنی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، امروز در مراسم یادمان شهید روح الله سلطانی، مسؤول معاونت عملیات لشگر 25 کربلا که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل برگزار شد با بیان این که قرآن به ما دستور می دهد نه ظلم کرده و نه آن را بپذیرید، گفت: اگر بخواهیم این منشور قرآنی را برای حیات و هستی خود پیاده کنیم از درون این دو واژه قرآن دو عنوان عزت و استقلال یک انسان در جامعه را به دست می آوریم.


وی با اشاره به این که عزت و استقلال فردی، اجتماعی، خانوادگی و حاکمیتی است، بیان داشت: وقتی همه قومیت ها را بررسی می کنیم شاخصه های آن را در قامت استقلال و عزت ارزیابی داریم.


حجت الاسلام حسنی خاطرنشان کرد: شهید مطهری به عنوان معلم نظریه پردازی عصر که باید از محضر ایشان استفاده کنیم می فرماید عقیده در واقع از دو نوع قابل بررسی بوده که یکی از براساس اندیشه و دیگری براساس رسم و سنت های جاری در مردم است.


قائم مقام نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر این که عقیده همراه با اندیشه دو نوع انسانی و فرا انسانی دارد، گفت: خدا برای فکر انسان ارزش قائل شده که فرمودند یک لحظه فکر کردن بهتر از هفتاد سال عبادت است و باید اعمال خود را براساس فکر و اندیشه انجام دهیم.


وی تصریح کرد: ایرادی هم بر منشور سازمان ملل گرفته شده این بود بر هر عقیده ای آزادی را تعریف کردند در حالی که هر عقیده ای بدون اندیشه قابل تعریف نیست.


حجت الاسلام حسنی ادامه داد: سازمان ملل هر آن چه که به عنوان عقیده فردی بدون دخالت اندیشه را پذیرفته که این امر خلاف بوده و نباید این گونه باشد.


قائم مقام نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان این که عزت و استقلال باید در وجود انسان ها برگرفته از فکر، اندیشه و رهبری قانون باشد، گفت: نقطه مطلوب عزت و استقلالی است که جامعه و حکومت به دنبال آن باشد.


وی با اشاره به این که قرآن به ما درس می هد که می فرماید نه تجاوز و نه عقب نشینی که ظالم و منظلم محکوم هستند، بیان داشت: مظلوم همیشه قهرمان بوده که در اوج بی یاوری در نقطه اصلی خود عدول نمی کند.


حجت الاسلام حسنی افزود: دنیا با همه چرخش ها و برنامه ریزی های خود از اقصی نقاط آن حرکت کرده تا خود را برای مذاکرات با ما به وین برسانند که این ها از برکت بزرگ مرد تاریخ امام راحل و مقام معظم رهبری است.


قائم مقام نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر این که عزت و استقلال نظام اسلامی ما را جایگاهی ارزنده رسانده است، گفت: آن ها به این نتیجه رسیدند انقلاب اسلامی دارای مکتب و منطق است و نمی توانند در برابر آن ایستادگی کنند.


وی با بیان این که خورشید انقلاب در حال جهش و نورپردازی است، بیان داشت: کمربندی در منطقه ایجاد شده که ایادی استکباری کمربند شیعیان معتقد به انقلاب اسلامی را به عنوان خطری جدی می بینند.


حجت الاسلام حسنی خاطرنشان کرد: امروز در مجلس درس زندگی شهید بزرگوار روح الله سلطانی حضور داریم که شهادت این بزرگوار همه را به عنوان جوانی تاثیرگذار معطوف به خود کرده است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات