۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۶۹۹۶۱
امام جمعه آمل:

آمارهای اعتیار به مواد مخدر در کشور نگران کننده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که آمارهای اعتیار به موادمخدر در کشور نگران کننده است، گفت: باید دقت شده و راه های فساد در کشور بسته شود و همه به نحوی شایسته برای مقابله با اعتیاد قدم بردارند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در خطبه های نماز جمعه آمل با بیان این که باید تلاش کنیم تا روز به روز بر تقوای ما افزوده شود تا در درجا و عقب ماندگی نداشته باشیم، گفت: در ماه مهمانی خدا حضور داریم که باید بهره برداری معنوی شایسته ای از این ماه نورانی حاصل کنیم.


وی با اشاره به این که ماه رمضان فرصتی شایسته برای شکوفایی انسان است، بیان داشت: اگر ماه رمضان بگذرد و تغییری در انسان ایجاد نشود ضرر کرده است.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که انسان باید در کارهای خود قصد خدایی داشته باشد، افزود: باید در فعالیت های خود از حضرت حق یاری جسته تا بتوانیم در مسیری ارزنده و والا قدم برداریم.


حجت الاسلام رحمانی آملی تصریح کرد: دوری و نزدیکی از حضرت حق به واسطه عمل ما انسان ها است و باید در ماه رمضان که ماه خاموش کردن آتش های آخرت است ره توشه ای ارزنده برای خود فراهم کنیم.


امام جمعه آمل با تاکید بر این که با طاعات و عبادات است که انسان بهشت را برای خود رقم می زند، گفت: انسان باید همواره در مسیر اعمال نیکو و شایسته قدم برداشته و اهتمامی گرانقدر در این عرصه داشته باشد.


وی ادامه داد: ما امت انسان های کاملی هستیم که باید با تلاش دردها را درمان کرده و دلمان برای خود بسوزد که همه چیز در دست انسان قرار دارد.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایران اسلامی امروز در جایگاه ارزنده و گرانقدری قرار دارد، گفت: ایران اسلامی مانند ابراهیم خلیل در میان کوهی از آتش است که در مناطق مختلف جنگ بوده ولی به لطف پروردگار، خون های پاک شهدا، درایت رهبری و استقامت مردم امنیتی ارزنده و پایدار داریم.


حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، بیان داشت: دشمنان به دنبال تباهی و انحراف نسل جوان جامعه هستند که می خواهند این مواد خانمان سوز را در جامعه ترویج دهند.


امام جمعه آمل با تاکید بر این که آمارهای اعتیار به موادمخدر در کشور نگران کننده است، افزود: باید دقت شده و راه های فساد در کشور بسته شود و همه به نحوی شایسته برای مقابله با اعتیاد قدم بردارند.


وی با بیان این که بیشتر زندانیان کشور و عامل اصلی طلاق به سبب اعتیاد است، گفت: همه باید پای کار آمده و دقت شایسته ای داشته باشند که کار نکرده بسیاری داریم.


عضوشورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به سالروز شهادت حضرت خدیجه(س)، بیان داشت: ایشان دومین بانویی بود که به پیامبر گرامی اسلام ایمان آورده و از ویژگی های ارزنده و گرانقدری برخوردار بوده است.


امام جمعه آمل با اشاره به سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش، افزود: ایشان از چهره های عالم، مدیر و مدبر بود که منافقان و کوردلان این عزیزان را به شهادت رساندند و امروز نیز قوه قضاییه وظیفه ای سخت و دشوار داشته که باید در راستای سر و سامان دادن به امور قدم بردارد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات