۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۲۷۰۰۹۰
امام جمعه نورآباد:

اجرای عدالت موجب دلگرمی مردم می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نورآباد با بیان این که اجرای عدالت وظیفه دستگاه قضا در برخورد با مجرمان و مفاسد اقتصادی است، گفت: برخورد با آقازاده ها و برقراری عدالت در این راستا موجب خوشحالی و دلگرمی مردم از مسؤولان می شود.
عدالت

 حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد، امام جمعه نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامی داشت هفته قوه قضاییه بیان داشت: عملکرد دستگاه قضا خوب است ولی نمره مطلوبی را ندارند.

وی با بیان این که دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی و دانه درشت ها باید با جدیت بیشتری برخورد کند، افزود: مطالبات رهبر معظم انقلاب در برخورد بدون ملاحظه با مفاسد اقتصادی بیان کننده این است که دستگاه قضا باید بیشتر در این زمینه توجه داشته باشند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با بیان این که اجرای عدالت خواسته و حق مردم است، عنوان داشت: اگر دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقصادی و آقازاده ها عدالت را رعایت کند، زمینه اعتماد، خوشحالی و دلگرمی مردم را فراهم می کند.

وی در ادامه با اشاره به این که در رأس دستگاه قضا آیت الله لاریجانی قرار دارند، خاطرنشان کرد: تاکنون این دستگاه با عملکرد خوبی رو به جلو حرکت می کند.

امام جمعه نورآباد تصریح کرد: با توجه به امید مردم از دستگاه قضا، این نهاد باید درجهت اجرای عدالت و توجه به خواسته های مردم حرکت بهتر و سریع تری داشته باشد چراکه دستگاه قضا توانایی بالایی برخوردار است.

وی سرعت بخشیدن در رسیدگی به پرونده ها را امری مهم در برابر مجازات مجرم و برقراری عدالت بیان کرد و عنوان داشت: قضات باید در انجام وظیفه خویش همواره با عشق و علاقه فعالیت داشته باشند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد در ادامه با اشاره به وضعیت دستگاه قضا در شهرستان نورآباد بیان داشت: در سال گذشته 16 هزار پرونده بررسی شده و برای تعداد بسیاری از این پرونده ها حکم صادر شده است.

امام جمعه نورآباد با اشاره به این که دستگاه قضا خودشان قبول دارند به صورت صدرصد موفق عمل نکرده اند، افزود: در این راستا دولت و مجلس باید همکاری بیشتری داشته باشند و با نظارت بیشتر و گزینش کارکنان دستگاه قضا بتوان عملکرد این نهاد را قوی تر کرد./9451/ت302/ب

ارسال نظرات