۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۲۷۰۳۴۴
امام جمعه محمودآباد:

تیم مذاکره کننده هسته ای در مسیر رهنمودهای رهبری گام بردارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمودآباد با اشاره به حمایت های رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای، بیان داشت: تیم مذاکره کننده ای باید تلاش کند در راستای رهنمودهای رهبری در مسیر عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بردارد.
امام جمعه محمودآباد

حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با اشاره به بیانات بسیار مهم و صریح رهبر معظم انقلاب در جمع مسؤولان وکارگزاران نظام اسلامی، گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید به نحوی شایسته در جامعه اجرایی شده و مسؤولان برای تحقق آن تلاش کنند.


استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بیانات رهبری معظم انقلاب باید مورد تحلیل و دقت نظر قرار گیرد، بیان داشت: بهره گیری از رهنمودهای رهبری عامل اقتدار نظام اسلامی است که همواره باید آن را در امور مختلف کشور استفاده کنیم.


 وی خاطرنشان کرد: یک بخش از بیانات مقام معظم رهبری بحث از مسأله مهم هسته ای که در روزهای پایانی مهلت خود قرار دارد و بخش دیگر به مسأله مدیریت کلان کشور، اقتصاد مقاومتی و توجه به درون و چالش های کنونی اداره کشور و چگونگی رفع آن ها است که مسؤولان باید در این عرصه اهتمام ارزنده ای داشته باشند.


امام جمعه محمودآباد با بیان این که وحدت ملی در مسأله هسته ای امری است که باید به آن توجه شود، گفت: ایران اسلامی به دنبال توافق خوب و مخالف توافق بد است.


حجت الاسلام موسوی با تاکید بر این که بیان صریح رهبری معظم انقلاب در خصوص خطوط قرمز مسائل هسته ای باید لحاظ شود، بیان داشت: رویکرد آمریکا در راستای بدخواهی و زیاده خواهی است که همگان باید در این خصوص مراقب و هوشیار باشند.


استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: دولت آمریکا به مذاکرات نیاز داشته و هدف اصلی آنان تلاش برای نابودی صنعت هسته ای است که تیم مذاکره کننده باید دقت لازم را داشته باشد.


وی با اشاره به حمایت های رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای، بیان داشت: تیم مذاکره کننده ای باید تلاش کند در راستای رهنمودهای رهبری در مسیر عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بردارد.


امام جمعه محمودآباد با بیان این که اقتصاد مقاومتی از جمله اموری است که رهبری معظم انقلاب به آن تاکید داشته که تحقق آن برکات و ثمرات بسیاری دارد، افزود: باید توجه به ظرفیت های داخلی داشته باشیم که مردم ما مقاوم و اهل ایستادگی هستند.


حجت الاسلام موسوی با تاکید بر این که پیشرفت کشور در گرو تحقق مدیریت جهادی است، گفت: باید با پافشاری بر مبانی و اصول انقلاب اسلامی در راستای پیشرفت و تعالی گام برداشته و اصل همدلی و همزبانی و پرهیز از حاشیه سازی و سهل انگاری در عمل را در امور خود قرار دهیم./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات