۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۲۷۰۳۶۱
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

وفای به عهد از ویژگی های بارز حضرت خدیجه بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که حضرت خدیجه(س) از مقام ارزنده و گرانقدری برخوردار است، گفت: این بانوی گرانقدر همسری باوفا برای پیامبر اکرم بود که در عرصه های مختلف به نحوی شایسته حضور داشته است.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امشب در جمع نمازگزاران و روزه داران شهرستان آمل با بیان این که ماه رمضان ماه رحمت و مغفرت است، گفت: در این ماه همه اعمال انسان عبادت بوده و ثواب گرانقدری دارد.


امام جمعه آمل افزود: انسان باید تلاش کند تا از ظرفیت های معنوی این ماه گرانقدر به بهترین نحو ممکن و در راستای سعادت و تعالی قدم بردارد.


وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت خدیجه(س)، بیان داشت: حضرت خدیجه(س) نخستین بانویی بود که به دین مبین اسلام روی آورده و همراه با پیامبر گرامی اسلام شده است.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که حضرت خدیجه(س) از مقام ارزنده و گرانقدری برخوردار است، تصریح کرد: این بانوی گرانقدر همسری باوفا برای پیامبر اکرم بود که در عرصه های مختلف به نحوی شایسته حضور داشته است.


امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: در روزگاری که همه کفر می ورزیدند این بانوی گرانقدر همراه پیامبر گرامی اسلام و یار و یاور ایشان بوده است.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضرت خدیجه(س) با تیزهوشی و زحمت سرمایه کلانی را برای خود به دست آورده است، گفت: این بانوی بزرگوار سرمایه خود را با استعداد و تلاش بسیاری به دست آورده و در مسیر ارزشمندی هزینه کرد.


وی با اشاره به این که حضرت خدیجه(س) برای خدمت به دین همراه با پیامبر گرامی اسلام گام برداشته است، بیان داشت: این بانوی بزرگوار با ایمان و تقوایی کامل قدم برداشته و قرآن کریم که بر پیامبر اکرم نازل شد به نحوی شایسته در این بانوی بزرگ اثرگذار بوده است.


امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: حضرت خدیجه(س) مادر بانویی چون حضرت فاطمه الزهرا(س) بوده که از ایشان ائمه معصومین(ع) آمده که جهان بدون حجت الله نابود می شود.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که تکریم حضرت خدیجه(س) امری مهم و اساسی است که باید به صورتی ارزنده وجود داشته باشد، گفت: باید تلاش کنیم تا از سیره نورانی این بانوی بزرگوار به نحوی شایسته بهره گیری کنیم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران در پایان خاطرنشان کرد: انسان باید در تلاش باشد تا برای خداوند متعال و رضایت او کار کند که در این صورت ارزش و مقام بسیاری دارد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات