۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۷۰۴۶۷
رییس تبلیغات اسلامی دلفان خبر داد؛

فعالیت 90 مبلغ برادر و خواهر در شهرستان دلفان

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی دلفان از فعالیت 90 مبلغ خواهر و برادر در این شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: برگزاری کلاس های احکام، پاسخ­گویی به سؤالات و مسائل شرعی، تفسیر قرآن، آموزش روخوانی و روان‌خوانی و تجوید و وعظ و خطابه از برنامه‌های مبلغان اعزامی مبلغان در ایام ماه مبارک رمضان است.
رئيس سازمان تبليغات دلفان لرستان

حجت الاسلام سید نصرت اله موسوی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 90 مبلغ بومی و غیر بومی تا پایان ماه مبارک رمضان در مناطق شهری و روستایی این شهرستان جهت تبلیغ و تشریح معارف دینی فعالیت می کنند.

 

وی برگزاری کلاس های احکام، پاسخ­گویی به سؤالات و مسائل شرعی، تفسیر قرآن، آموزش روخوانی و روان‌خوانی و تجوید، وعظ و خطابه از برنامه‌های مبلغان اعزامی در ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های متعدد از جمله حفظ قرآن کریم، روخوانی و روان‌خوانی، تجوید و مفاهیم کرده است.

 

وی تصریح کرد: برگزاری تفسیر طرح بینات، محافل انس با قرآن و همایش‌های قرآنی، تهیه بروشور، توزیع مجلات و نشریه‌های قرآنی بین مربیان و فعالان قرآنی، طرح قرآن با رمضان از جمله برنامه‌های تبلیغات اسلامی دلفان در ماه مبارک رمضان است.

 

رییس تبلیغات اسلامی دلفان با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای خودسازی و تقویت روح است، عنوان داشت: در دین مبین اسلام بسیار به امر سفارش شده است.

 

وی در ادامه هدف از اعزام مبلغان به مناطق شهری و روستایی، مساجد و ادارات را یک وظیفه و تکلیف دینی بیان کرد و گفت: وجود مبلغان بین مردم افزون بر ایجاد فضای معنوی، موجب دلگرمی می شود.

 

رییس تبلیغات اسلامی دلفان با بیان این که ماه مبارک رمضان بهار قرآن است، افزود: برای دستیابی به رحمت الهی، غفران و آمرزش بندگان، روزه گرفتن، طلب مغفرت، و قرائت آیات قرآن از سوی ائمه معصوم(ع) مورد تأکید قرار گرفته و به مردم سفارش شده است.



حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به تدوین برنامه های قرآنی ویژه گرامیداشت ماه مبارک رمضان بیان داشت: مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مساجد شهری و روستایی دلفان برگزار می شود.

 

وی با بیان این که در ماه مبارک رمضان همواره کلاس‌های آموزشی قرآن برگزار می شود، افزود: در سایه برگزاری این دوره های آموزشی تلاش می شود با فرهنگ‌سازی قرآنی، بی‌سوادی قرآنی از شهرستان ریشه‌کن شود./9459/ت302/ح

ارسال نظرات