۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۲۷۰۶۵۶
محقق و پژوهشگر علوم اسلامی:

دولت کلید حل مشکلات را در توافق و رفع تحریم ها نبیند

خبرگزاری رسا ـ محق و پژوهشگر علوم اسلامی گفت: توافق نهایی در مذاکرات هسته ای، بهره آنچنانی برای ایران اسلامی نخواهد داشت و فقط با امتیاز دادن در مذاکرات، متضرر خواهیم شد.
حجت الاسلام سيد ياسر مهديزاده

حجت الاسلام سید یاسر مهدیزاده، محقق و پژوهشگر علوم اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که برد برد عنوان کردن مذاکرات هسته ای مانعی ندارد، گفت: توافق نهایی در مذاکرات هسته ای، بهره آنچنانی برای ایران اسلامی نخواهد داشت و فقط با امتیاز دادن در مذاکرات متضرر خواهیم شد.

 

وی افزود: دشمن با زحمات بسیار توانسته است مشکلات اقتصادی در ایران را افزایش دهد، از این رو استمرار مشکلات اقتصادی ایران برای دشمن از قدرت هسته ای ایران با اهمیت تر است، چرا که دشمن خود نیزمی داند فعالیت هسته ای ایران صلح آمیز است.

 

حجت الاسلام مهدیزاده مطرح کردن بمب هسته ای از سوی دشمن را بهانه دانست و گفت: دشمن به دنبال فشار آوردن بر ملت ایران است و با حصول توافق نهایی، تحریم ها را لغو نخواهد کرد.

 

محقق و پژوهشگر علوم اسلامی گفت: دشمنان نظام و اسلام به دشمنی خود ادامه خواهند داد و لحظه ای از دشمنی خود با ایران اسلامی دست برنخواهند داشت و اجازه فعالیت آزادانه ایران در بازارهای جهانی را نخواهند داد.

 

وی با اشاره به این که دولت جمهوری اسلامی ایران شاه کلید حل مشکلات را در توافق هسته ای و رفع تحریم می داند، گفت: دشمن با اطلاع از این برنامه  دولت ایران، تحریم ها را به هیچ عنوان لغو نخواهد کرد.

 

به گفته وی، آمریکا بارها با حیله گری، عهد و پیمان خود را شکسته است، از این رو سابقه تاریک او نشان می دهد که نمی توان اطمینان داشت که به تعهدات خود پایبند خواهد بود.

 

حجت الاسلام مهدیزاده با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب فرمود به مذاکرات هسته ای خوشبین نیستم، گفت: با ادامه مذاکرات عزت ایران اسلامی خدشه دار می شود، چرا که دشمن تحریم ها را لغو نخواهد کرد، بنابراین کوتاه آمدن از ارزش های ایران اسلامی اشتباه است./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات