۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۷۱۵۵۳
امام جمعه محمودآباد:

امنیت و صلابت ایران اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمودآباد با بیان این که امنیت و صلابت ایران اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است، افزود: امنیتی که امروز شاهد آن هستیم با رشادت های دلاورمردان ایران اسلامی برقرار شده و صلابت کشورمان را مدیون خون های پاک شهدا هستیم.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد، امرزو در دیدار با خانواده های شهدای مبارزه با مواد مخدر شهرستان محمودآباد با بیان این که شهدا از مقام ارزنده و والایی برخوردار هستند، گفت: باید تلاش کنیم تا سیره نورانی آنان را به نحوی شایسته ادامه دهیم.


وی با اشاره به این که امروز ایران اسلامی دارای قدرت و صلابت است، بیان داشت: کشورمان توانسته به جایگاهی گرانقدر و ارزشمندی دست پیدا کرده و حرفی برای گفتن داشته باشد.


استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امنیت و صلابت ایران اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است، افزود: امنیتی که امروز شاهد آن هستیم با رشادت های دلاورمردان ایران اسلامی برقرار شده و صلابت کشورمان را مدیون خون های پاک شهدا هستیم.


حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی همواره در حال جنگ با دشمنان است که در سه دهه گذشته فرزندان ما برای دفاع از آب و خاک این نظام در جنگ تحمیلی تلاش داشتند و امروز در جبهه جنگ نرم با سوداگران مرگ و معارضان فرهنگ می جنگند.


امام جمعه محمودآباد با بیان این که تنها جبهه های مبارزه عوض شده است، تصریح کرد: دشمنان با همه توان خود در راستای تهاجم فرهنگی گام برداشته و می خواهند اهداف و خواسته های خود را عملی کنند.


وی با اشاره به این که بهره گیری از فرهنگ ناب اسلامی عاملی برای خنثی سازی تلاش های دشمنان است، گفت: باید اهتمام ارزنده  و والایی در مسیر ترویج اندیشه های اسلامی ناب محمدی وجود داشته باشد.


حجت الاسلام موسوی با اشاره به تلاش های گسترده در کشورمان برای مبارزه با مواد مخدر، گفت: شهدای مبارزه با مواد مخدر میراث داران مهربانی و انسانیت هستند.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: این شهدای عزیز برای حفظ ارزش ها و حیات اخلاقی جامعه از خود گذشته و در مسیر و جایگاه ارزشمندی قرار گرفتند که از مقام والا برخوردار هستند.


 گفتنی است؛ در این مراسم اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان محمودآباد با حضور در منازل شهیدان حسین قلی پور، محمد شامل، عباس آویش و محمد طهماسبی از خانواده آنان دیدار کردند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات