۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۲۷۱۸۶۴
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

عمل به مفاهیم قرآنی موجب تعالی و سعادت جامعه می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای تلاوت قرآن و عمل کردن به مفاهیم آن دانست و افزود: برگزاری محافل انس با قرآن راهی برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ قرآنی و انس با کلام وحی است.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل واقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به برگزاری 17 محفل انس با قرآن در شهرهای مختلف استان گفت: تنها راه نجات از انحرافات و گمراهی‌ها تبعیت از فرامین قرآن کریم است.

 

وی ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای تلاوت قرآن و عمل کردن به مفاهیم آن دانست و افزود: برگزاری محافل انس با قرآن راهی برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ قرآنی و انس با کلام وحی است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که انس با قرآن کریم موجب نشاط و شادابی انسان در زندگی روزمره می‌شود، ادامه داد: عمل به قرآن کریم پاداش اخروی را به‌همراه دارد.

 

حجت الاسلام علیزاده جامع‌‌ترین و کامل‌‌ترین کتاب‌ها در عرصه‌ هدایت و راهنمایی بشر را قرآن کریم معرفی کرد و بیان کرد: بزرگ‌ترین کتاب مسلمانان قرآن کریم است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که برپایی محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان می‌تواند به عنوان هدایت کننده جامعه باشد، اضافه کرد: محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان سبب ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می‌شود.

 

وی تلاوت آیات نورانی قرآن را زمینه‌ساز تقوای الهی در انسان دانست و گفت: محافل انس با قرآن کریم سبب گسترده شدن فرهنگ عظیم قرآنی در میان آحاد جامعه می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: قرآن به عنوان یک منشور جهانی و فراگیر متضمن مجموعه آموزه هایی است که عمل به آنها رستگاری و کمال انسان را به‌دنبال دارد.

 

این مسؤول به اجرای طرح ضیافت الهی در 250 بقعه و امامزاده مازندران اشاره کرد و افزود: برپایی محافل قرآنی، خیمه‌های معرفت و محافل تفسیر قرآن کریم از برنامه‌های شاخص این طرح در استان است.

 

حجت الاسلام علیزاده از برگزاری محفل متمرکز استانی انس با قرآن کریم در آستانه امامزاده عباس (ع) ساری خبر داد و گفت: این مراسم همراه با ضبط و پخش از شبکه قرآن سیما برگزار می‌شود.

 

وی با دعوت از همه علاقه‌مندان کلام وحی برای شرکت در محفل انس با قرآن کریم، خاطر نشان کرد:همزمان با نخستین شب قدر شب نزول قران کریم، قاری بین‌المللی استاد «احمد شحات احمد لاشین» از کشور مصر در این محفل قرآنی به تلاوت قرآن می‌پردازد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در پایان گفت: پیش از قرائت قاری مصری گروه بین المللی تواشیح شمیم بهشت به اجرای همخوانی قرآن کریم و قاری بین المللی برادر امین پویا به تلاوت کلام وحی می‌پردازند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات