۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۲۷۲۳۷۵
امام جمعه بروجرد:

رعایت عدالت در توزیع اعتبارات باید در اولویت کار شهرداری باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با تأکید بر این که رعایت عدالت در توزیع اعتبارات باید در اولویت کار شهرداری باشد، گفت: اجرای عدالت در عرصه های گوناگون موجب موفقیت می شود.
حجت الاسلام ترابي-امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، عصر امروز در دیدار با کارکنان و پرسنل شهرداری بروجرد که در حسینیه اهل بیت(ع) این شهرستان برگزار شد، گفت: امروز مردم بیش از هر زمانی دیگر به اکسیژن نیاز دارند.

 

وی با اشاره به این که سرانه سبز بروجرد با 16.5 درصد نسبت به شهرهای دیگر بالا است، افزود: این سرانه هنوز تا استاندارد جهانی فاصله دارد.

 

حجت الاسلام ترابی توسعه فضای سبز برای مردم را از موضوعات مهم شهرداری ها بیان کرد و عنوان داشت: باید برای رسیدن به معیارهای جهانی در این راستا تلاش بیشتری صورت گیرد.

 

وی با اشاره به این که باغات اطراف بروجرد را تخریب می کنند، تأکید کرد: شهرداری بروجرد باید با این اقدامات برخورد جدی داشته باشد.

 

امام جمعه بروجرد با تأکید بر ایجاد منابع درآمدی پایدار شهرداری عنوان داشت: اگر شهرداری به افزایش درآمد اقدام نکند، با مشکلات زیادی مواجه می شود.

 

وی تأکید کرد: باید از طریق سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی به دنبال ایجاد منابع پایدار باشیم.

 

حجت الاسلام ترابی در ادامه با بیان این که ترافیک این شهرستان به معضلی بزرگ تبدیل شده است، افزود: سلیقه ای برخورد کردن دراین راستا موجب ناکام ماندن در برطرف کردن مشکل ترافیک شده است.

 

وی اظهار داشت: برطرف شدن معضل ترافیکی شهر باید به صورت علمی و به کارگیری مشاوران متخصص انجام شود.

امام جمعه بروجرد با تأکید بر این که رعایت عدالت در توزیع اعتبارات باید در اولویت کار شهرداری باشد، خاطرنشان کرد: اجرای عدالت در عرصه های گوناگون موجب موفقیت می شود.

 

وی تصریح کرد: توزیع عادلانه بودجه موجب انجام پروژه ها  در مدت زمان کوتاهی می شود که شهرداری در جهت توسعه شهرستان باید به این مسائل توجه داشته باشد./9451/پ202/ب4

ارسال نظرات