۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۲۷۲۴۱۳
به همت مؤسسه فرهنگی هنری شهرداری پردیس برگزار می‌شود؛

ویژه برنامه «دین، نشاط، زندگی» در شهر پردیس

خبرگزاری رسا ـ ویژه‌برنامه «دین، نشاط، زندگی» با برنامه های متنوع فرهنگی تربیتی هر شب تا پایان ماه رمضان از ساعت 22 تا 24 در بوستان شهریار شهر پردیس برگزار می شود.
دين نشاط زندگي شهرداري پرديس دين نشاط زندگي شهرداري پرديس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  ویژه‌برنامه "دین، نشاط، زندگی" که به همت شهرداری پردیس و موسسه قرآنی "عترت عرشیان زمین" برگزار می شود؛ بیش از هر چیز به موضوع کودک و نوجوان و اصل فرهنگ‌سازی برای آتیه‌سازان ایران اسلامی پرداخته شده است.
 
ویژه‌برنامه "دین، نشاط، زندگی" در شب های ماه مبارک رمضان در محوطه بیرونی مؤسسه فرهنگی هنری شهرداری پردیس برگزار می شود.
 
در اجرای این برنامه که به همت شهرداری پردیس و موسسه قرآنی "عترت عرشیان زمین" برگزار می شود؛ بیش از هر چیز به موضوع کودک و نوجوان و اصل فرهنگ‌سازی برای آتیه‌سازان ایران اسلامی پرداخته شده است.
 
از جمله برنامه‌های بخش کودک و نوجوانان این طرح می‌توان به نمایش عروسکی، مسابقه فرهنگی، مسابقه نقاشی، بازی و سرگرمی و غیره اشاره کرد که طی اجرای هریک از بخش‌های یاد شده اصول دینی و مبانی قرآنی با زبانی ساده و کودکانه برای این عزیزان تبیین می‌شود.
 
همچنین در حاشیه این برنامه، چند غرفه با موضوعات مختلف تعبیه و راه‌اندازی شده که از جمله آنها می‌توان به آتلیه حجاب اشاره کرد.
 
بانوان گرامی در این غرفه می‌توانند با حجاب کامل و زیبای اسلامی عکسی به یادگار گرفته، این تصویر را برای خود ثبت کرده و تفاوت در داشتن حجاب کامل اسلامی و حجاب به شیوه‌های دیگر را از نزدیک لمس کنند.
 
در دو غرفه دیگر تحت عنوان "مشاور تربیتی" و "بیان نکات تربیتی" مشاوران تربیتی برادر و خواهر مراجعان را پیرامون مسائل شرعی و همچنین امور جاری در زندگی روزمره راهنمایی و راهکارهای صحیح و مورد تأیید اسلام در خصوص ارتقای سطح زندگی در خانواده را مورد بررسی قرار داده و آخرین متدهای بهبود شرایط در این بخش را به مراجعان ارائه می‌کنند.
 
از دیگر غرفه‌های برپا شده در این ویژه برنامه نیز می‌توان به غرفه دفاع مقدس، غرفه عرضه محصولات فرهنگی و غرفه "در محضر قرآن" اشاره کرد.
 
افزون بر این هر شب در خلال اجرا و همچنین پایان برنامه‌های فرهنگی نیز به نفرات برگزیده جوایزی به رسم یادبود تقدیم شد.
 
گفتنی است شهروندان پردیسی می‌توانند برای استفاده از برنامه‌های متنوع و مفرح طرح قرآنی "دین، نشاط زندگی" هر شب تا پایان ماه مبارک رمضان به همراه خانواده از ساعت 22 الی 24 به مؤسسه فرهنگی هنری شهرداری پردیس واقع در ضلع شمالی بوستان شهریار مراجعه کنند./804/پ202/ب4
ارسال نظرات