۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۲۷۲۹۲۷
فرمانده سپاه عاشورا:

دشمن باورهای دینی مردم را هدف قرار داده است

خبرگزاری رسا ـ سردار کریمیان تأکید کرد: تهاجم فرهنگی غرب حقیقتی مسلم است که هنوز متأسفانه‌ عده‌ای آن را باور نکرده اند.
سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع پاسداران و سبیجیان سپاه ناحیه بناب با تأکید بر این‌که ولایت‌مداری ملت ایران الگویی برای دیگر ملت‌های آزادی‌خواه منطقه شده است، اظهار داشت: ملت ایران همواره با احساس مسؤولیت در جهت ادای دین و لبیک به حسین زمان در مقابل توطئه ها ایستاده است.


وی با بیان این‌که دشمنان نظام اسلامی پس از شکست در جنگ سخت و نظامی علیه ایران وارد فاز دیگری از جنگ علیه ملت شدند، خاطرنشان کرد: امروز جنگ علیه ایران اسلامی وارد مرحله دیگری شده است، که آن جنگ فرهنگی و نرم است، به گونه‌ای که استکبار به دنبال استحاله فرهنگی ملت ایران است.


فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به این‌که بر خلاف تفکر و اندیشه استکبار جهانی، ملت ایران در همه برهه های حساس از آرمانها و ارزش‌های اسلامی خود به خوبی دفاع کرده اند، گفت: تهاجم فرهنگی غرب حقیقتی مسلم است که هنوز متأسفانه‌ای عده‌ای آن را باور نکرده اند.


سردار کریمیان تصریح کرد: رهبری با شناخت کامل از مواضع خصمانه دشمنان نسبت به تهاجم فرهنگی غرب هشدارهای لازم را در طول سالیان متمادی داشته اند، به‌گونه ای که رهبری با استفاده از عباراتی چون قتل عام فرهنگی و یا شبیخون فرهنگی هشدار جدی داشته اند، اما باز برخی متوجه این رهنمودهای مهم رهبری نشدند.


وی با تأکید بر این‌که دشمن باورهای دینی مردم را هدف قرار داده است، گفت: استکبار جهانی با تمامی ابزار تلاش می کند انقلاب اسلامی را مهار کند، هر چند برخی ها فکر می کنند که ملت ایران خسته شده است، اما باید بدانند با وجود هر گونه مشکلات، به یزیدیان زمان لبیک نخواهیم گفت.


فرمانده سپاه عاشورای آذبایجان شرقی بصیرت و ولایت‌مداری را دو اصل مهم برای مقابله با فتنه‌ها و غلبه بر جنگ نرم دشمنان دانست و افزود: در جنگ نرم بصیرت چراغ راه هدایت است، بصیرت همانند نقشه راه همه راه ها را برای ما ترسیم کرده است و اگر کسی در این جنگ در خواب غفلت باشد مقصر ما نیستیم.


وی با تأکید بر این‌که بصیرت تنها در سایه ولایت‌مداری حاصل خواهد شد، تصریح کرد: رهنمودها و تفکرات مقام معظم رهبری جهان شیعه را بیمه کرده است، اگر خواهان غلبه بر توطئه های فرهنگی، اقتصادی و نظامی دشمنان اسلام و تشیع هستیم، بایستی در مسیر ولایت حرکت کنیم./853/پ203/ب4

ارسال نظرات