۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۱
کد خبر: ۲۷۲۹۹۶
شاعر مقاومت مطرح کرد؛

تاکید رهبر انقلاب بر گسترش شعر مقاومت در دیدار با شاعران

خبرگزاری رسا ـ شاعر مقاومت در نشست تخصصی «قدس و تهدیدات فراروی آن»، گفت: رهبر انقلاب در دیدار با شاعران بر گسترش شعر مقاومت تأکید کردند.
فلسطين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، قاسم صافان شاعر مقاومت، در نشست تخصصی «قدس و تهدیدات فراروی آن» که به همت دفتر ادبیات بیداری اسلامی در آستانه روزه جهانی قدس به مناسبت ماه مبارک رمضان در موسسه تحقیقات و پژوهش های سیاسی علمی ندا، برگزار شد، گفت: شعرهای که از سوی شاعران در حضور مقام معظم رهبری سروده شد نیاز به تلاش بیشتری داشت اما ایشان این شعرها را مورد تشویق قرار دادند.

 

وی اظهار داشت: در این مراسم اشعاری با موضوع مقاومت خوانده شد و مقام معظم رهبری بر گسترش اشعار مقاومت تاکید کردند.

 

شاعر مقاومت با اشاره به حضور خود در دیدار شاعران با مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: ایشان به شاعران در رابطه با رسالت پذیری در جبهه حق و باطل با شاعران صحبت کردند و این که موضع خودشان را در این رابطه مشخص کنند.

 

صرافان با بیان این که مقام معظم رهبری در صحبت هایشان به کشورهای یمن، سوریه، لبنان و فلسطین اشاره داشتند، عنوان کرد: هر سال درصد بیشتری شعر در رابطه با مقاومت از سوی شاعران سروده می شود و این موضوع حساسیت مهمی دارد.

 

در پایان این نشست این شاعر مقاومت شعری در رابطه با مولای متقیان حضرت علی (ع) و همچنین شعری با مضمون مقاومت قرائت کرد./818/پ203/ب4

ارسال نظرات