۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۲۷۳۲۵۸
مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کاشان:

برگزاری هرچه با شکوه تر روز جهانی قدس زمینه ساز نابودی اسرائیل است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان کاشان، قدس را به دلیل وجود مسجد الاقصی از ارزش والایی برخوردار دانست و گفت: مسجد الاقصی جایگاه بعثت انبیای بزرگ الهی، نخستین قبله مسلمانان و مسیر معراج آسمانی رسول الله است.
حجت الاسلام سيد جواد جواهريان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید مجتبی رضائی جواهریان مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان کاشان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: متاسفانه سالها است که این جایگاه با ارزش از سوی رژیم صهیونیستی غصب شده و چه بسا اگر این تدبیر و دور اندیشی امام راحل در انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نبود کم کم دچار روزمرگی و فراموشی می شد.

 

وی با اشاره به سابقه شرکت پر شور مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس، حضور در راهپیمایی روز قدس را وظیفه الهی، سیاسی همه مسلمانان جهان دانست و افزود: روز قدس نماد بیداری اسلامی است که ملت های مسلمان را به سوی قیام علیه طاغوت و استکبارجهانی به ویژه رژیم صهیونیستی سوق می دهد.

 

به گفته وی، خیزش و بیداری ملت ها به واسطه بیداری اسلامی سبب شده است تا بسیاری از دیکتاتورهای دست نشانده را یکی بعد از دیگری از گردونه حکومت خارج شوند.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان کاشان یاد آور شد: روز جهانی قدس از عوامل مهم تاثیر گذار در بیداری اسلامی جهان اسلام است که برگزاری هرچه با شکوه تر آن زمینه ساز نابودی رژیم غاصب اسرائیل است.

 

حجت الاسلام رضائی جواهریان افزود: امروز تلاش بیگانگان در جهت تضعیف روز قدس بیانگر این واقعیت است که  روز جهانی قدس فقط متعلق به مردم مظلوم فلسطین اختصاص ندارد بلکه روز امت اسلامی و نماد صف بندی حق در مقابل باطل است.

 

به گفته وی روز قدس، روز فریاد رهایی علیه دولت های غاصب و ظالمی چون رژیم غاصب صهیونیستی و عربستان سعودی است، روز مبارزه با زیاده خواهی قدرت های غربی است و روز احساس مسؤولیت امت اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان کاشان یاد آور شد: پیام روز قدس به جهانیان این است که کرامت اسلامی در هیچ شرایطی زیر بار ظلم نمی رود.

 

حجت الاسلام رضائی جواهریان با اشاره به این که روز قدس روز اعلام انزجار از اعمال رژیم صهیونیستی، محکومیت کشتار مردم یمن و حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران است گفت: در این روز باعزم ملی و با همدلی و همزبانی مشت کوبنده ای بر دهان یاوه گویان خواهیم زد و با شرکت هرچه پرشکوه تر خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، اقتدار و تبعیت از رهبری فرزانه انقلاب را بار دیگر به تمام دنیا اعلام و اثبات خواهیم کرد./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات