۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۷۳۳۳۳
امام جمعه نورآباد:

حمایت از مردم مظلوم جزو آرمان‌های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نورآباد اشاره به جنایات اسراییل و رژیم صهیونیستی گفت: از آرمان های ما حمایت از مظلوم است و این حمایت پیش از انقلاب در دستور کار امام راحل قرار داشته است و امروز نیز رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده راه و آرمان های امام(ره) است.
فلسطين

حجت الاسلام سیدجعفر هاشمی نژاد، امام جمعه نورآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به جنایات اسراییل و رژیم صهیونیستی بیان داشت: از آرمان های ما حمایت از مظلوم است.

 

وی افزود: حمایت از مردم مظلوم جهان پیش از انقلاب در دستور کار امام راحل قرار داشته است و امروز نیز رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده راه و آرمان های امام(ره) است.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به این که هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند، عنوان داشت: امروز آرمان های امام(ره) و فلسطین در دستور کار آزادی خواهان جهان است و به یک بحث جهانی تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به این که اسراییل دولت بی ریشه ای است، خاطرنشان کرد: با حمایت از گروه های تروریستی روز به روز جنایات بیشتری علیه مردم مظلوم انجام می دهد.

 

امام جمعه نورآباد اسراییل را رژیم بی ریشه و بی اساسی بیان کرد و یادآور شد: عده ای با زور و تزویر از جای جای عالم دور هم جمع شده و دزدانه وارد سرزمین مسلمانان و فلسطین شده اند و جنایات زیادی را مرتکب می شوند.

 

وی دیدگاه برخی افراد که مبارزه با استکبار را در اولویت نمی دانند، عنوان داشت: این دیدگاه غیرواقعی و دیدگاهی منطقی نیست.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد تصریح کرد: گروه های تروریستی داعش بی شک ساخته و پرداخته آمریکا و رژیم صهیونیسم هستند و با پشتیبانی همه جانبه اسراییل و آمریکا به جنایات خود ادامه می دهند.

 

وی با اشاره به جنایات گروه های تروریستی افزود: در این راستا مسؤولیت آزادی خواهان جهان در حمایت از مظلومان جهان نه تنها کم رنگ نشده است، بلکه بیشتر از گذشته است./9451/ت302/ح

ارسال نظرات