۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۲۷۳۸۶۸
مسؤول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان:

آل سعود مصداق بارز اسلام آمریکایی است

خبرگزاری رسا ـ کیخا گفت: امروز مثلثی شوم در جهان پدید آمده که در رأس آن آمریکا قرار دارد و دو رأس دیگر آن اسرائیل و آل سعود هستند و بر کسی پوشیده نیست که نمونه بارز اسلام آمریکایی، آل سعود است.
عليرضا کيخا

علیرضا کیخا، مسؤول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان‌دهنده فریاد یک ملت حامی مظلومان علیه تمامیت استکبار است.

 

وی عنوان کرد: روز قدس نماد مظلومان عالم است که اوج استکبارستیزی را نشان می‌دهد و امروز شاهد نمونه بارز قیام علیه ظالمان هستیم.

 

مسؤول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با اشاره به ویژگی‌ روز قدس در استان، افزود: روز قدس در شهرستان‌های استان با حضور مردم شیعه و سنی در کنار هم، پازل کشورهای استکباری را که در پی برهم‌زدن وحدت مسلمانان هستند به هم ریخت.

 

وی بیان کرد: حضور مردم در روز قدس، یک پیام آشکار به کشورهای تکمیل کننده پازل مستکبران همچون عربستان دارد اینها با دیدن صحنه روز قدس باید متوجه شوند که ملت ایران در کنار یکدیگر هستند و مهم ترین هدف آنها انسجام و وحدت مسلمانان است.

 

کیخا اظهار داشت: ما به امامی می‌بالیم که در سه دهه قبل، جنایات آل سعود در یمن را پیش‌بینی کرده بود و فرمود ما از هرکس بگذریم از آل سعود خائن نمی‌گذریم.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز مثلثی شوم در جهان پدید آمده که در رأس آن آمریکا قرار دارد و دو رأس دیگر آن اسرائیل و آل سعود هستند در شرایط کنونی بر کسی پوشیده نیست که نمونه بارز اسلام آمریکایی، آل سعود است./831/ت302/ب4

ارسال نظرات