۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۲۷۴۰۰۰
امام جمعه محمودآباد:

ملت ایران هیچ گاه تسلیم زباده خواهی های آمریکا نخواهند شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمودآباد با بیان این که تیم مذاکره هسته ای کشورمان با اقتدار در برابر زیاده خواهی آمریکا و غرب ایستاد، تصریح کرد: این ایستادگی و اقتدار تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بار دیگر منطق و حقانیت نظام اسلامی را به دنیا اثبات کرد.
امام جمعه محمودآباد

حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد به روند مذاکرات تیم هسته ای کشورمان با غربی ها اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها در این مذاکرات تنها به دنبال توافقی هستند که منافع صهیونیست ها را تأمین کند.

 

وی با بیان این که به گفته مقام معظم رهبری دولت آمریکا بدترین و منفورترین دولت در جهان است، افزود: دولتمردان آمریکایی هر روز در مذاکرات موضع خود را تغییر می دهند و توافقات انجام شده را زیر سؤوال می برد که این نشان دهنده عدم پایبندی آنها به توافق است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که تیم مذاکره هسته ای کشورمان با اقتدار در برابر زیاده خواهی آمریکا و غرب ایستاد، تصریح کرد: این ایستادگی و اقتدار تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بار دیگر منطق و حقانیت نظام اسلامی را به دنیا اثبات کرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که ملت بصیر و مقاوم ایران اسلامی بر روی اصول و ارزش های والای خود ایستاده است، گفت: ملت بزرگوار ایران اسلامی هیچ گاه در برابر ایادی استکبارجهانی تسلیم نشده و همواره بر پایبندی به ارزش های والای نظام اسلامی تاکید دارد.

 

امام جمعه محمود آباد با بیان این که ملت ما پیرو ولایت و آرمان های والای انقلاب اسلامی است، گفت: روحیه ولایی مردم ایران سبب شده است تا همه تلاش ها و برنامه ریزی های دشمنان با شکست مواجه شود.

 

وی با تاکید بر این که ما برای خود خطوط قرمزی داریم، بیان داشت: مسؤولان ما باید متوجه حرکات ناجوانمردانه مسؤولان غربی بوده و مراقب آنان باشند تا بتوانیم عزت و عظمت خود را با اقتدار داشته باشیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به حضور گسترده و میلیونی مردم در روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: غاصبان صهیونیست بدانند مسجد الاقصی کانون آرمانی و خط قرمز هر مسلمان است.

 

وی تصریح کرد: هر چند قدرت های جهانی و سازمان های بی وجدان و مزدور بین المللی با نگاه جانبدارانه چشم بر همه ظلم و ستم ها بر ملت مظلوم فلسطین بسته و دست دشمن عنود را برای هر جنایتی باز نگه می دارند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که آن ها باید بدانند مسلمانان با خون خود از قبله نخست دفاع کرده و رویای قدس یهود را به گور می برند، گفت: نزدیک به بیش از هفتاد سال یک ملت بی دفاع با همه نوع ظلم  و تعدی صورت گرفته نسبت به آنان ایستادگی دارند.


امام جمعه محمودآباد با تاکید بر این که تنها راه نجات این ملت زبان گلوله بوده و قوم عنود صهیونیست به هیچ صلح و قراردادی پای بند نیستند، گفت: تنها لوله تفنگ و داغی گلوله بر سینه هایشان می تواند تسکین بخش و نجات دهنده این کشور و قدس باشد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که باید حمایت ارزنده ای از مردم مظلوم فلسطین صورت گیرد، ادامه داد: حمایت های معنوی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین موجب دلگرمی آنها می شود. 


وی با اشاره به این که اوضاع کشورهای اسلامی عراق و بحرین در جلوی چشمان سازمان های بین المللی هم چنان آماج کینه های وهابی های عنود است، بیان داشت: مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی برادر کشی را می بینند، اما واکنشی از خود نشان نمی دهند./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات