۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۲۷۴۰۰۹
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مذاکرات با مشکل مواجه شود مقصر اصلی آن آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که موضوع مذاکرات هسته‌ای سخت‌تر از جنگ تحمیلی 8سال دفاع مقدس نیست، گفت: چنانچه مذاکرات دچار مشکل شود قطعا مقصر اصلی آمریکایی ها هستند.
آصفري نماينده مردم اراک کميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلامي محمدحسن آصفري؛ نماينده مردم استان مرکزي

محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، در رابطه با مذاکرات هسته ای و تیم مذاکره کننده ایران اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده ایران اسلامی باید در برابر زیاده خواهی‌های غرب به خصوص آمریکایی‌ها ایستادگی و مقاومت کند.

 

طرف مقابل در هر زمان در مقابل ایران اسلامی ناچار به عقب نشینی شده است

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که موضوع مذاکرات هسته‌ای سخت‌تر از جنگ تحمیلی 8سال دفاع مقدس نیست، اظهار داشت: ایران اسلامی در هر زمان به خوبی در برابر طرف مقابل ایستادگی کرده‌ است و طرف مقابل یا ناچار به عقب نشینی شده و یا در برابر خواسته‌های ملت ایران احترام کرده است.

 

مقاومت و وحدت در برابر تمامی زیاده خواهی های

آصفری بیان داشت: تاربخ نشانگر آن است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مقاومت و وحدت در برابر تمامی زیاده خواهی های کشورهای دنیا با اقتدار ایستادگی و ثابت کرده که در هر حالی بازنده، طرف مقابل بوده است.

 

 اقدامات غربی ها به همه نشان داده است که نمی‌توان به آنها اعتماد کرد

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با تآکید بر این که ایستادگی در برابر طرف مقابل مذاکره یک خواسته ملی است، خاطر نشان کرد: اقدامات غربی ها به همه نشان داده است که نمی‌توان به آنها اعتماد کرد و باید در این مرحله حساس بیش از پیش دقت و مراقبت به خرج داد.

 

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر توافقی صورت بگیرد طرف های مقابل باید ضمانت های لازم مبنی بر این که  به تعهدات خودش پایبند خواهد بود را بدهد.

 

اگر مذاکرات با مشکلی مواجه شود مقصر اصلی آن قطعاً‌ آمریکایی‌ها خواهند بود

آصفری بیان داشت: غرب باید این مهم را بداند که جمهوری اسلامی ایران تمام همکاری‌های لازم را با آنها انجام داده است و اگر مذاکرات با مشکلی مواجه شود مقصر اصلی آن قطعاً‌ آمریکایی‌ها خواهند بود. /842/ت302/ج

 

ارسال نظرات