۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۲۷۴۴۳۳
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

وحدت و همدلی عامل رشد و بالندگی جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با اشاره به این که بهره گیری از وحدت و همدلی زمینه ساز توسعه و آبادانی می شود، بیان داشت: مسؤولان باید با وحدت و همدلی در راستای توسعه، پیشرفت و آبادانی حرکت کرده تا بتوانیم خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه دهیم.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جمع کارکنان شهرداری آمل و سازمان های وابسته که در حسینیه لاله های زهرایی آمل برگزار شد با بیان این که اقدامات خوبی در سطح شهر آمل صورت گرفته که مردم رضایت دارند، گفت: تلاش های ما باید در راستای تحقق رضایت مردمی باشد.

 

وی با اشاره به این که بهره گیری از وحدت و همدلی زمینه ساز توسعه و آبادانی می شود، بیان داشت: مسؤولان باید با وحدت و همدلی در راستای توسعه، پیشرفت و آبادانی حرکت کرده تا بتوانیم خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه دهیم.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که خدماتی که به مردم ارائه می شود باید در خور مقام آنان باشد، تصریح کرد: ایجاد پروژه های مختلف باید به نحوی باشد تا زمینه آسایش و رفاه مردم را فراهم کند.

 

امام جمعه آمل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که باید در رفتار، گفتار و کردار خود از امام علی(ع) الگوگیری کنیم، گفت: همواره باید تلاش کنیم تا حرکت و مسیر اهل بیت معصومین(ع) را شناخته و به بهترین نحو  ممکن از آن آگاهی پیدا کنیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آمل با بیان این که بهره گیری از سیره اهل بیت معصومین(ع) زندگی انسان را در مسیر ارزشمندی قرار می دهد، افزود: حرکت در این مسیر نورانی وظیفه ما بوده که باید در عمل از راه و زندگی این بزرگواران درس بگیریم.

 

وی ادامه داد: ابعاد شخصیتی این همام بسیار وسیع‌تر و گسترده‌تر از آن است که انسان قادر به شرح آن باشد که امام علی(ع) دریایی از فضایل و اقیانوسی از خوبی ها است.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام علی(ع) پرورش یافته مکتب اسلام ناب محمدی است، تصریح کرد: این امام همام از مقام ارزنده و گرانقدری برخودار بوده که بهره گیری از سیره نورانی ایشان زمینه ساز سعادت و رستگاری می شود.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که سیره ارزشمند اهل بیت معصومین(ع) برای آحاد مردم و نسل جوان جامعه تبیین شود، گفت: باید تلاش کنیم تا مکتب و سیره اهل بیت معصومین(ع) به عنوان سرمشق و الگویی ارزشمند و  متعالی در جامعه ترویج پیدا کند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات