۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۲۷۴۵۱۵
امام جمعه بابل:

عظمت و اقتدار نظام در ایستادگی و مبارزه با استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل، عظمت و قدرت نظام را در ایستادگی و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیزم دانست و اظهار داشت: صهیونیزم بزرگترین و بدترین دشمنی هستند که تا کنون اسلام با آنها مواجه شده اند و خدای متعال در آیات متعددی از قرآن آنها را شدیدترین دشمنان اسلام یاد کرده است.
امام جمعه بابل

به گزارشخبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در جمع دست اندرکاران راهپیمایی روز قدس امسال بابل با تقدیر از همکاری و همیاری همه دستگاه ها و نیروهای داوطلب مردمی در این امر گفت: امسال علیرغم گرمای شدید هوا مردم روزه دار و مومن در شهرستان و سراسر کشور ثابت کردند که همچنان در خط ولایت و دفاع از آرمان های اسلام عزیز در صحنه هستند و این نعمت را باید قدردان بود.

 

وی با تقدیر از پیگیری انجام شده و عنایت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل در سیستم یکپارچه ثابت صوتی در مسیر راهپیمایی، افزود: سال های گذشته با نارسایی هایی در زمینه کمبود تجهیزات صوتی در مسیر راهپیمایی مواجه بودیم که امسال با مساعدت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و نصب تجهیزات ثابت یکپارچه صوتی در مسیر راهپیمایی این مشکل برطرف شد.

 

مسؤول شورای فرهنگی عمومی، مردم بابل را مردمی پیشقدم در مسیر انقلاب  عنوان و تصریح کرد: مردم این شهرستان به دیانت و پیشگامی در عرصه های مختلف اسلام، انقلاب مشهور هستند و این سرمایه بزرگ را باید قدر دان بود.

 

وی عظمت و قدرت نظام را در ایستادگی و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیزم دانست و اظهار داشت: صهیونیزم بزرگترین و بدترین دشمنی هستند که تا کنون اسلام با آنها مواجه شده اند و خدای متعال در آیات متعددی از قرآن آنها را شدیدترین دشمنان اسلام یاد کرده است.

 

حجت الاسلام روحانی با بیان این که راهبرد امروز رژیم صهیونیستی در مقابل ما برای حفظ امنیت خود ایجاد آشوب در جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: استراتژی جدید رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد نامنی و تفرقه در کشوهای اسلامی از سوی نیروهای تکفیری و سلفی فاقد عقل، شعور و تحلیل است.

 

وی به اتحاد و حمایت تروریست های تکفیری با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: هزاران نیروی مجروح تکفیری در اسرائیل معالجه می شوند و امروز کاملاً در خدمت استکبار و اهداف رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند تا با این اندیشه های احمقانه شکاف بزرگی را در جهان اسلام به وجود آوردند.

 

مسؤول مدارس علمیه خاتم الانبیاء و الزهرای بابل، استمرار مبارزه با غده سرطانی صهیونیستی را در دوران انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: ملت ما پیشگام در مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی است و امروز الگوی مقاومت اسلامی در سراسر جهان فراگیر گردید.

 

وی افزود: روز قدس نظریه امام راحل برای خارج کردن جریان سازش از دست سران کشورهای اسلامی و سپردن سرنوشت قبله گاه نخستین به مردم است تا مانند زلزله ای ویرانگر نابودی رژیم صهیونیستی را رقم بزند.

 

حجت الاسلام روحانی شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی را ناشی از فراگیر شدن فرهنگ مقاومت و نهادینه شده در میان ملت های دانست و خاطرنشان کرد: شکست های خفت آفرین ارتش تا بن دندان مسلح اسراییل از گروه های کوچک مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان ثمره فرهنگ روز قدس و فرهنگ مقاومت است.

 

وی آمریکا را بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی بیان کرد و ادامه داد: تقابل نظام اسلامی با شیطان بزرگ و استکبار جهانی بر اساس ماهیت نظام ما در ایستادگی در برابر ظلم است  که اسلام آن را به ما نشان داد. /1313/پ202/ب1

ارسال نظرات