۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۲۷۴۵۴۳
آیت الله نجفی:

بسیجیان پیشگامان جنگ نرم در کشور هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده سابق مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز رهبر معظم انقلاب با ابهت و صلابت مثال زدنی خود در برابر قدرت های استکباری دنیا همچون آمریکا ایستادگی می کنند به دلیل حضور پر شور و تبعیت بی چون و چرای بسیجیان از ولی فقیه است.
جنگ نرم جنگ نرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله قدرت الله نجفی، جانباز بازمانده از حادثه هفت تیر و نماینده سابق مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی شامگاه امروز دوشنبه در جمع بسیجیان شهرستان شهرضا تبعیت از ولایت فقیه را عامل اصلی پیشرفت و توسعه کشور دانست و افزود: وظیفه های همه پیروی محض از ولی فقیه به عنوان رکن اصلی انقلاب اسلامی و پاسدار ارزشهای اصیل اسلام و انقلاب است.

 

 

وی در ادامه تصریح کرد: در شرایطی که سخت ترین تهاجمات بر علیه انقلاب اسلامی از سوی دشمنان اسلام اعمال می شود و با گشودن جبهه های جدید فرهنگی در صدد ضربه زدن به کشور و انقلاب هستند، بسیجیان به عنوان پیشگامان جنگ نرم در برابر تهاجم بی سابقه دشمن ایستاده اند.

 

 

نماینده ادوار اول و پنجم مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی مودت و دوستی را مهم ترین ویژگی شخصیتی بسیجیان دانست و تأکید کرد: نیروهای بسیجی به عنوان نیروهایی ولایتمدار و پایبند به ارزش های اصیل انقلابی و اسلامی باید همواره مودت و دوستی بین خود را تقویت کنند و خیرخواه همدیگر باشند.

 

 

آیت الله نجفی توسل به ارزش های والای اسلامی را عامل موفقیت نیروهای رزمنده در دوران دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: سیره امامان معصوم(ع) سیره و روشی ابدی و ماندگار است و بسیجیان و رزمندگان نیز با توسل به این سیره ماندگار برای همیشه در تاریخ ماندگار شدند.

 

 

وی تصریح کرد: علت آنکه بسیجیان و نیروهای حامی انقلاب در هر شرایطی پیروز هستند آن است که طلسم شهادت به دست این افراد شکسته شده و ترسی از مرگ در راه خدا ندارند./939/پ202/ح

ارسال نظرات