۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۲۷۴۷۹۰
استاد حوزه علمیه مازندران:

بی حجابی موجب گسست های فرهنگی در جامعه می شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران به تاکید اسلام برای حجاب با توجه به آیات و روایات در این خصوص پرداخت و تصریح کرد: متأسفانه یکی از اهداف دشمنان برای مقابله با فرهنگ متمدن عفاف و حجاب از هم پاشاندن کانون خانواده ها و گسست های فرهنگی در جامعه است.
استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جمع مردم روزه دار بندپی غربی در مسجد جامع تسکا به مسأله عفاف و حجاب در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از پلیدترین توطئه های دشمنان دین اسلام در تاریخ معاصر، توطئه کشف حجاب بود که از سوی رضاخان ملعون در ایران پایه گذاری شد.

 

وی افزود: اجرای طرح شوم استکبار برای کشف حجاب از سوی رضاخان، برای اسلام زدایی، شکستن حرمت ها و ازهم پاشاندن خانواده بود.

 

مسؤول شورای فرهنگ عمومی بندپی غربی به تاکید اسلام برای حجاب با توجه به آیات و روایات در این خصوص پرداخت و تصریح کرد: متأسفانه یکی از اهداف دشمنان برای مقابله با فرهنگ متمدن عفاف و حجاب از هم پاشاندن کانون خانواده ها و گسست های فرهنگی در جامعه است.

 

وی ادامه داد: بر خلاف تبلیغات رسانه های ضد دین و مروجین بی بند و باری، بی حجابی و بد حجابی کلاس و تمدن نیست، بلکه برعکس، نشانه حقیر بودن آن شخص است.

 

حجت الاسلام حاجی زاده حجاب را موجب حفاظت از شخصیت افراد دانست و تاکید کرد: حجاب موجب حفاظت از شخصیت و موجب حفظ آبرو و ارزش انسان می گردد  و اگر مسأله حجاب در جامعه تبیین شود جامعه به آرامش روانی دست پیدا می کند.

 

وی افزود: حفظ ارزش و جایگاه زن، سالم ماندن نسل آینده و تعالی معنوی جامعه از اثرات حفظ حریم عفاف و حجاب است.

 

این استاد حوزه علمیه به تولیدات ضد فرهنگی و جنگ روانی دشمنان برای ترویج بی حجابی اشاره کرد و گفت: رعایت حریم عفاف و حجاب به معنای امکان پاک‌زیستی و اعتقاد محوری در زندگی جاری انسان‌ها بویژه جوانان با توجه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی است.

 

وی ادامه داد: نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند تقویت باورها در افراد  است و به همین دلیل بر اساس سبک زندگی اسلامی حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت از آفتهایی است که می تواند جامعه را دچارلطمه سازد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات