۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۱
کد خبر: ۲۷۴۸۳۱
استاد حوزه و دانشگاه:

بدحجابی بستری برای تزلزل در بنیان خانواده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برگرفته از آموزه های دینی است، بیان داشت: هر جایی خانه و خانواده نیست که باید با آداب و فرهنگ دینی در جامعه حضور پیدا کرده و براساس تعالیم والای دین مبین اسلام گام برداریم.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، شب گذشته در همایش دهیاران بخش دابودشت آمل، افزود: تدبیر، مدیریت و ارتباط برگرفته از آموزه های دینی سبب اعتلا و عزت نظام اسلامی می شود.


امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که در ماه رمضان به عنوان ماه عبودیت و بندگی قرار داریم، بیان داشت: در روزهای پایانی این ماه به سر می بریم که باید بهره برداری شایسته ای از آن داشته باشیم.


وی خاطرنشان کرد: انسان های مومن کسانی هستند زمانی که ذکر خدا بر زبان آن ها جاری می شود قلب آنان باز و معطوف به حضرت حق می شود و با قرآن ایمان آنان افزوده خواهد شد.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که انسان باید در مقوله تقوا قدم برداشته و ترس از خشیت الهی داشته باشد، افزود: انسان باید در مسیر تقوای الهی قرار گرفته که این امر ارزنده زمینه ساز عزت می شود.


استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: فرصت عبودیت و بندگی برای همه ما وجود دارد که باید بهره گیری شایسته ای از این ایام نورانی داشته باشیم که خداوند منان شاهد و ناظر بر اعمال ما است.


امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: اگر مسوولی خداوند منان را ناظر بر اعمال خود بداند نخستین قدم برای او رضایت حضرت حق است که خشنودی مخلوق زمینه ساز رضایت خالق می شود.


وی با بیان این که رضایت خداوند متعال در گرو خدمت به مردم و خانواده است، گفت: خداوند امر به ازدواج کرده تا سکینه قلبی ایجاد شده که خانه محل انس و الفت باشد و نباید خستگی های خود را به خانه ببریم بلکه باید در انجام رسالت های خود به بهترین نحو ممکن کوشا باشیم.


حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این که ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برگرفته از آموزه های دینی است، بیان داشت: هر جایی خانه و خانواده نیست که باید با آداب و فرهنگ دینی در جامعه حضور پیدا کرده و براساس تعالیم والای دین مبین اسلام گام برداریم.


استاد حوزه و دانشگاه با تقدیر و تشکر از تیم مذاکره کننده هسته ای، افزود: امیدواریم تا خواسته های مطابق با منویات رهبری معظم انقلاب فراهم و تحریم ها برداشته و در مسیر عزت و صلابت ایران اسلامی حرکت کنیم.


استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که باید در مسیر همدلی و همزبانی برای خدمت به مردم گام برداریم، گفت: مردم ما همواره حضوری پرشور و گسترده دارند و بد به حال مدیرانی که برای این مردم قدم های شایسته ای برندارند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات