۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۲۷۴۸۶۴

نماز عید سعید فطر به امامت آیت الله علما در کرمانشاه اقامه می شود

خبرگزاری رسا ـ نماز عید سعید فطر، به امامت آیت الله مصطفی علما ساعت 7:30 روز عید در محل چهار راه بسیج اقامه می شود.
آيت الله علما

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه عنوان داشت: طبق نظر مراجع عظام تقلید، میزان فطریه به ازای هر نفر بر اساس قوت غالب گندم، پنج هزار و بر اساس قوت غالب برنج، 15 هزار تومان است و پرداخت آن بر همه افراد واجب است.

 

امام جمعه کرمانشاه در خصوص کفاره روزه عمد و غیر عمد، ابراز کرد: کسانی که به صورت غیر عمد روزه نگرفته اند، مبلغ 2000 تومان بابت هر روز و افرادی که به عمد روزه نگرفته اند، مبلغ 120 هزار تومان به ازای هر روز باید کفاره بپردازند.

 

وی با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، خاطرنشان کرد: خانواده ها باید مبلغ فطریه خود را تا قبل از اذان ظهر عید سعید فطر پرداخت کنند.

 

حجت الاسلام علما در خصوص تحویل فطریه به صندوق های کمیته امداد، یادآور شد: مردم باید توجه کنند که فطریه خود را فقط به صندوق های دارای مجوز کمیته امداد تحویل دهند و از پرداخت فطریه خود به صندوق های بدون مجوز خودداری کنند، افراد می توانند در صورت شناخت افراد مستمند و نیازمند در اطراف و بستگان خود، شخصا مبلغ فطریه را به آن ها بپردازند.

 

لازم به ذکر است نماز عید سعید فطر، به امامت آیت الله مصطفی علما رأس ساعت 7:30 روز عید در محل چهارراه بسیج اقامه می شود./857/د101/ب4

ارسال نظرات