۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۲۷۵۱۸۹

گردهمایی جامعه روحانیت شهرستان محمودآباد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی جامعه روحانیت محمودآباد امروز با حضور گسترده علما و روحانیان این شهرستان برگزار شد.
گردهمايي روحانيان شهر تهران، همبستگي با مردم غزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، در آستانه پایان ماه مبارک رمضان گردهمایی جامعه روحانیت شهرهای محمودآباد و سرخرود، امروز با حضور ائمه جمعه، روحانیان و مبلغان در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان محمودآباد برگزار شد.


حجت الاسلام سید محمود موسوی آملی، امام جمعه سرخرود در این مراسم با گرامی داشت ماه مبارک رمضان، گفت: انسان باید تلاش کند تا از ظرفیت های ارزشمند و گرانقدری که در این ماه نورانی وجود دارد استفاده کند.


وی با تاکید بر این که افتخار روحانیت مشعل داری هدایت مردم است، بیان داشت: روحانیت از جایگاه عظیم و والایی برخوردار هستند که باید در راستای ترویج تعالیم والای دینی به نحوی شایسته قدم بردارند.


حجت الاسلام موسوی آملی با بیان این که مبلغان وظیفه ای عظیم و خطیر بر عهده دارند، تصریح کرد: آن چه برای ما افتخار بوده حرکت در مسیر دین خداوند متعال و انبیای الهی است که باید به نحوی شایسته گام برداریم.


استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: تبلیغ برای دین خدا باید در معرض دید و دسترس جامعه اسلامی باشد تا دیگران بتوانند به راحتی از آن بهره برداری کنند.


وی با بیان این که تبلیغ دین خدا رسالتی بوده که خداوند متعال برای انبیا تعیین کرده است، گفت: امروز این رسالت مهم و ارزشمند از سوی پیامبر گرامی اسلام به ما رسیده است که باید به درستی گام برداریم.


امام جمعه سرخرود با اشاره به این که روحانیان و مبلغان باید از فرصت های موجود به بهترین نحو ممکن بهره گیری کنند، بیان داشت: همگان باید تلاش کنند تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن تعالیم و معارف دین مبین اسلام را در میان آحاد مردم و نسل جوان جامعه ترویج دهیم.


حجت الاسلام موسوی آملی افزایش اخلاص در عمل را راهکاری برای تقویت جایگاه معنوی افراد دانسته و بیان داشت: مادیات دنیایی نباید در امور دینی و علمی هدف باشد که خداوند متعال مزد اصلی را در روز قیامت می دهد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات