۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۲۷۵۲۸۹
نماینده نور و محمودآباد در مجلس:

همدلی و همزبانی دولت و ملت مهم ترین نیاز امروز کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی و کمیسیون امنیت ملی با دقت به جزییات این توافق رسیدگی می‌کند و در این مسیر اصول تبیین شده از سوی رهبری و منافع ملی مدنظر قرار می‌گیرد.
عبدالوحيد فياضي، نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، عبدالوحید فیاضی، نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان مذاکرات ایران و 1+5 گفت: از دستگاه دیپلماسی و نمایندگان ایران در این مذاکرات تقدیر می‌کنیم که تأکیدات مقام‌معظم‌رهبری و خواسته ملت بزرگ ایران را به گوش کشورهای دنیا رساندند و ذره‌ای از حق هسته‌ای ایران کوتاه نیامدند.

 

وی خاطرنشان کرد: این دور از مذاکرات و نتایج حاصله به مراتب از دور قبل بهتر بود اما بازهم نباید دچار ذوق‌زدگی شد و بررسی جزئیات این توافق باید شرایط را تعیین کند.

 

فیاضی به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در پاسخ نامه رییس‌جمهور اشاره کرد و افزود: ایشان مردم را دعوت به وحدت و متانت کردند تا بتوان در فضایی آرام و به‌دور از هرگونه هیجان و ذوق‌زدگی منافع نظام و خطوط قرمز تعیین‌شده را در نظر گرفت.

 

وی با اشاره به بخش دیگری از رهنمودهای مقام‌معظم‌رهبری اظهار داشت: ایشان بر موضوع غیرقابل اعتماد‌بودن برخی از کشورهای طرف مذاکره تاکید داشتند و بر اساس توصیه معظم‌له لازم است این توافق از سوی دولت در مسیر قانونی خود قرار گرفته و از هرگونه نقض احتمالی طرف‌های مقابل جلوگیری شود.

 

عضو کمیسیون آموزش‌و‌تحقیقات مجلس‌شورای‌اسلامی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی و کمیسیون امنیت ملی با دقت به جزییات این توافق رسیدگی می‌کند و در این مسیر اصول تبیین شده از سوی رهبری و منافع ملی مدنظر قرار می‌گیرد.

 

وی اذعان داشت: آنچه که امروز جامعه بدان نیاز دارد آرامش کشور در سایه همدلی و همزبانی مردم و مسؤولان است که می‌تواند کمک شایانی به توسعه و پیشرفت ایران اسلامی کند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات