۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۲۷۵۸۱۸
مدیر مدرسه علمیه امام صادق ازنا خبر داد؛

پذیرش 40 طلبه در مدرسه علمیه امام صادق ازنا

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام صادق شهرستان ازنا از پذیرش 40 طلبه نو ورود در این مدرسه علمیه در سال تحصیلی جدید خبر داد.
مدارس علميه

حجت الاسلام عبدالله بنیادی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق شهرستان ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) در پایه های یک تا ششم مشغول تحصیل هستند.

 

وی با بیان این که 80 طلبه در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ازنا مشغول تحصیل هستند، افزود: از ابتدای تأسیس این مدرسه علمیه تاکنون بیش از 300 طلبه در این مدرسه علمیه فارغ التحصیل شده است. 

 

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا در ادامه بیان داشت: در سال تحصیلی جدید نیز از بین متقاضیان ورود به مدارس علمیه بیش از 35 طلبه پذیرفته خواهد شد.

 

حجت الاسلام بنیادی با اشاره به برگزاری آزمون کتبی ورود به مدارس علمیه عنوان داشت: افرادی که در این آزمون موفق به کسب نمره قبولی شده اند، در دوره مصاحبه شرکت کرده اند.

 

وی تصریح کرد: میزان پذیرفته شدگان در آزمون کتبی دو برابر ظرفیت پذیرش مدرسه علمیه بوده است.

 

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) در شهرستان ازنا با اشاره به حضور ناظران مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان در برگزاری دوره مصاحبه داوطلبان خاطرنشان کرد: افرادی که در این دوره نیز موفق به کسب نمره قبولی شده اند، در دوره اختبار و تثبیت شرکت می کنند.

 

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی اختبار و تثبیت به مدت یک ماه یادآور شد: در این دوره نیز برخی از داوطلبان حذف می شوند.

 

حجت الاسلام بنیادی با بیان این که هدف از برگزاری آزمون، مصاحبه گزینش علمی، رفتاری و اخلاقی داوطلبان ورود به حوزه های علمیه است، اظهار داشت: مدارس علمیه استان همواره تلاش می کنند افرادی را نام نویسی کنند که توانایی ورود به مدارس علمیه را داشته باشد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: در دوره های آموزشی اختبار و تثبیت نیز افزون بر این که داوطلبان با دروس مقدماتی مدارس علمیه آشنا می شوند، تلاش می شود استعداد این افراد شناسایی شود و با هدایت در مدارس علمیه شکوفا شود.

 

حجت الاسلام بنیادی خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ازنا از سال 1361 تأسیس شده است و فعالیت می کند./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات