۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۲۷۵۹۶۹
با حضور حجت الاسلام فرحانی؛

جلسه شورای حوزه علمیه مازندران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه شورای حوزه علمیه مازندران با حضور معاون آموزش و امور حوزه های علمیه در ساری برگزار شد.
جلسه شوراي حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران در این جلسه از آغاز مصاحبه طلاب جدید الورود حوزه علمیه استان از فردا در دو نقطه نوشهر و ساری خبر داد و گفت: این مصاحبه در ساری به مدت پنج روز و در نوشهر به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

 

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری طرح میثاق طلبگی ویژه طلاب جدید الورود استان اشاره کرد و گفت: این طرح در سال جدید به صورت مدرسه برگزار خواهد شد.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران در ادامه از برگزاری همایش استانی معاونان تبلیغ و مبلغان استان های شمالی کشور به میزبانی مازندران خبر داد و افزود: این همایش 22 مرداد در شهر فریدونکنار برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که در این گردهمایی حدود 500 نفر از مبلغان استان های شمالی حضور خواهند داشت، ادامه داد: حجت الاسلام نبوی، معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور در این گردهمایی سخنرانی خواهد کرد.

 

وی همچنین گفت: در حاشیه این گردهمایی منطقه ای نمایشگاهی از مهم ترین دستاوردهای مبلغان در استان های شمالی برپا خواهد شد.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری نخستین دوره آموزشی دانش افزایی پژوهش ویژه اساتید مدارس علمیه سطح دو استان خبر داد و گفت: این دوره از 20 تا 23 مرداد به مدت چهار روز در ساری برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام طاهری در ادامه سخنان خود همچنین به برگزاری امتحان شفاهی حوزه علمیه استان در 31 مرداد خبر داد و گفت: این امتحان در شهرهای نوشهر، آمل، قائمشهر و ساری برگزار خواهد شد.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران تقویت حوزه های علمیه را یک امر ضروری دانست و تصریح کرد: خوشبختانه در طی چند سال اخیر با همراهی علما، روحانیان و شورای حوزه علمیه استان شاهد رشد شاخص های علمی در مدارس علمیه بودیم که این روند افزایشی ادامه دارد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات