۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۲۷۶۲۹۴
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

هدف دشمن در جنگ نرم باورها و اعتقادات دینی مردم است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: اگر خود را مجهز به سلاح بصیرت و بینش ولایی نکنیم، قطعا در تقابل با جنگ نرم دشمنان مغلوب خواهیم شد.
کاملي فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع پرسنل سپاه و بسیج استان اظهار داشت: مهم‌ترین و اساسی‌ترین رسالتی که اسلام برای مسلمانان و مؤمنان تعیین کرده، مراقبت از نفس است.

 


وی با تأکید بر این‌که اگر مراقبت از نفس صورت گیرد، بی‌تردید انسان از کید دشمن درونی و نفس خود در امان خواهد بود، خاطرنشان کرد: وسوسه‌های شیطانی در هر زمان و مکان وجود دارد، اگر مراقب دائمی از نفس و تهذیب داشته باشیم، در دام‌های شیطانی گرفتار نخواهیم شد.

 


حجت الاسلام کاملی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی ایران گفت: امروز راهبرد و استراتژی دشمن هجمه فرهنگی و جنگ نرم است، اگر خود را مجهز به سلاح بصیرت و بینش ولایی نکنیم، قطعا در تقابل با جنگ نرم دشمنان مغلوب خواهیم شد.

 


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشور خاطرنشان کرد: در جنگ نرم، هدف دشمن باورها و اعتقادات ماست، بنابراین باید دوشادوش ارتقای معنویت در تقویت پایه‌های اعتقادی و بارهای دینی و سیاسی خود نیز تلاش کنیم تا بتوانیم از هجمه فرهنگی، اعتقادی و سیاسی دشمن در امان باشیم.

 


همچنین سردار غلام عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا در سخنانی با بیان اینکه همیشه در میدان جهاد اکبر و چه در کارزار جهاد اصغر ما همواره با دشمن سرسخت و مکار روبه‌رو هستیم، اظهار داشت: برای جنگ تمام عیار لحظه به لحظه در آمادگی کامل به سر بریم تا در شبیخون دشمن هدف قرار نگیریم.

 


وی در ادامه با تاکید بر این‌که استکبار جهانی درصدد مصادره آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب اسلامی ایران است خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در مقابله با انقلاب اسلامی ایران پس از شکست در عرصه نظامی تلاش می‌کند در قالب جنگ نرم، جامعه دینی را به سمت سکولاریسم سوق دهد.

 


سردار کریمیان تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند با نفی اصل آرمان‌ها و ارزش‌ها و با ارائه اسلام التقاطی از یک طرف و با تقویت اسلام داعشی از طرف دیگر، انقلاب اسلامی ایران را به زانو در آورد تا بتواند ضمن ممانعت از صدور معنوی انقلاب اسلامی ایران در سرتاسر جهان به ویژه منطقه خاورمیانه به اهداف مادی و شیطانی خود در منطقه دست یابد.

 


وی در ادامه غفلت و تفاضل در مقابل نیات و اهداف شیطانی دشمن را خطرناک توصیف کرد و افزود: بسیجی و پاسدار امروز باید در وسط میدان جنگ نرم باشد و با ولایت مداری در مواقع حساس بتواند با روحیه جهادی به وظایف خطیر خود عمل کند./935/پ202/ب4

ارسال نظرات