۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۷۶۶۵۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

خدشه دار کردن وحدت امت اسلامی مهم ترین هدف وهابیت است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران، خاطرنشان کرد: وهابیت درصد تفرقه میان مسلمانان است که دست به اقدامات و فعالیت های ناشایستی می زند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به سالروز تخریب قبور بقیع، گفت: ائمه معصومین(ع) در جایگاه ارزنده و والایی قرار داشته و تخریب قبور این بزرگواران نمی تواند مقام، منزلت و حقانیت آنان را از بین ببرد.


امام جمعه آمل با بیان این که اهل بیت معصومین(ع) زمینه ساز سعادت و تعالی انسان بوده و از مقام ارزشمندی برخوردار هستند، بیان داشت: آن هایی که دست به چنین اقداماتی می زنند وابسته به ایادی استکباری بوده و و در میان وهابیت جایگاه دارند.


وی با تاکید بر این که نباید توهین و جسارت به اماکن و مقدسات مذهبی صورت گیرد، بیان داشت: انسان شیعه و محب اهل بیت معصومین(ع) چنین اموری را تحمل نمی کند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: وهابیت درصد تفرقه میان مسلمانان است که دست به اقدامات و فعالیت های ناشایستی می زند.


حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: وهابیت تلاش های بسیاری را در راستای تبلیغ فعالیت های خود انجام داده که می خواهد در برابر ولایت قرار گیرد که باید بدانند این چراغ خاموش شدنی نیست.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: جریان انحرافی وهابیت با تخریب بقاع امامان معصوم زمینه سیطره قدرت‌های استکباری را در بلاد اسلامی فراهم می‌کنند تا از این طریق وحدت امت اسلامی را خدشه دار کند. امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که امروز شیعه در دنیا عزت و اقتدار دارد، ادامه داد: جایگاه با عظمت اسلام ناب شیعی در جهان موجب عصبانیت دشمنان اسلام ناب شده است.

 

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که همه ما مدیون اهل بیت معصومین (ع) هستیم که باید در عمل در راستای بهره گیری از سیره این بزرگواران کوشا باشیم، بیان داشت: بهره گیری از سیره نورانی این بزرگواران زمینه ساز سعادت و رستگاری می شود که باید در این راستا گام برداریم.


وی با بیان این که توسل به اهل بیت(ع) ضامن تعالی انسان است، بیان داشت: انسان باید در تلاش باشد تا با استعانت از سیره والای اهل بیت معصومین(ع) به تهذیب نفس و تکامل معنوی دست یابد.


عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که سیره اهل بیت معصومین(ع) باید مورد توجه همگان باشد، بیان داشت: همه باید با تأسی از اهل بیت معصومین(ع) در مسیر سبک زندگی اسلامی گام برداشته و زندگی خود را در مسیر ارزشمندی قرار دهیم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات