۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۲۷۶۸۲۰
مدیر مدرسه علمیه خواهران ازنا:

گسترش فرهنگ دینی در جامعه بهترین عامل مقابله با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا گفت: جذب طلاب و توجه به گسترش فرهنگ دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان را بهترین عامل مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و دسیسه های دشمن بیان کرد.
فرهنگ ديني

کبری طاهر نژاد، مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به تحصیل 90 طلبه خواهر در این مدرسه علمیه بیان داشت: این طلاب در سطح دو مشغول تحصیل هستند.

 

وی با اشاره به این که دوره های مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون کتبی ورود به مدارس علمیه در حال برگزاری است، افزود: از بین شرکت کنندگان 35 طلبه نوورود پذیرفته خواهد شد.

 

طاهرنژاد در ادامه تصریح کرد: از این تعداد 30 نفر به صورت حضوری و پنج نفر نیز به صورت پاره وقت در مدرسه علمیه نجمیه ازنا نام نویسی می شوند.

 

وی با یادآوری به این‌که داوطلبان براساس زمان اعلام شده، روز مصاحبه خویش را انتخاب کرده اند، بیان کرد: انجام مصاحبه مرحله ای حساس و مهم در پذیرش طلاب است.

 

مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا با بیان این که در آزمون کتبی میزان سطح علمی داوطلبان گزینش شده است، عنوان داشت: در برگزاری مصاحبه نیز اخلاق و استعداد داوطلبان در جهت نام نویسی در مدارس علمیه مورد توجه است.

 

وی در ادامه با اشاره به این که مدرسه علمیه خواهران ازنا از سال 90 فعالیت خویش را آغاز کرده است، اظهار داشت: هر سال استقبال داوطلبان در راستای ورود به مدرسه علمیه شهرستان بیشتر از ساله های قبل است.

 

طاهرنژاد جذب طلاب و توجه به گسترش فرهنگ دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان را بهترین عامل مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و دسیسه های دشمن بیان کرد./9459/ت302/ح

ارسال نظرات