۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۲۷۶۸۹۲
در آذربایجان غربی؛

نام‌نویسی مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: نام‌نویسی مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در شهرهای مختلف استان از امروز آغاز شد.
مسابقات قرآني

حجت الاسلام عیسی برادری، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به تشکیل ستاد استانی برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم، اظهار داشت: جلسات ستاد هماهنگی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی در آذربایجان غربی به صورت منظم در راستای برنامه ریزی برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات قرآنی از لحاظ کمی و کیفی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به تشکیل ستاد هماهنگی مسابقات قرآن درشهرستان‌ها، گفت: نام‌نویسی مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در آذربایجان غربی از امروز آغاز شد.
 
حجت الاسلام برادری خاطرنشان کرد: همزمان با مسابقات قرآن علاقه مندان می توانند در هشتمین دوره مسابقات اذان و هفتمین دوره مسابقات ابتهال نیز نام نویسی کنند.
 
وی افزود: افراد برای شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی می توانند با مراجعه به امامزادگان، بقاع متبرکه و یا ادارات و دفاتر نمایندگی اوقاف و امورخیریه در شهرستان‌ها نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
 
وی با اشاره به این که سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل برگزار می شود، گفت: همه شهرستان ها باید تا پایان شهریور ماه سالجاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن را برگزار کنند.
 
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی تصریح کرد: برخلاف دوره های پیشین، سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن فقط برای رده های سنی بالای 18 سال برگزار می شود.
 
حجت الاسلام برادری تصریح کرد: براساس دستور العمل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مقرر شده است مسابقات قرآن در رده سنی شکوفه ها به صورت مجزا از مسابقات قرآنی بزرگسالان و با همکاری آموزش و پرورش برگزار شود./936/ت302/ی
ارسال نظرات