۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۲۷۶۹۸۹
نماینده مجلس:

فرهنگ احسان و نیکوکاری ریشه در اصول و اعتقادات دینی ملت ایران دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر اینکه فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه نهادینه شود، گفت: انسان باید به نحوی شایسته در مسیر یاری و حمایت از نیازمندان جامعه گام بردارد که برکات و ثمرات گرانقدری برای او ایفا می کند.
يوسفيان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در دیدار با  کارکنان اداره بهزیستی این شهرستان افزود: اقدامات انجام گرفته در مجلس برای حوزه بهزیستی کافی نبوده و باید اقدامات مناسب ‌تری در این راستا انجام شود.


وی تصریح کرد: یکی از مشکلات کارکنان بهزیستی کم بودن حقوق و مزایای این عزیزان است و انتظار می‌رود کمیسیون اجتماعی مجلس با بررسی مجدد طرح افزایش حقوق کارکنان بهزیستی اقدام عملی انجام دهد.


نماینده مردم آمل در مجلس خاطرنشان کرد: حقوق و مزایای کارکنان بهزیستی با وجود مشقت کار و ازدحام فعالیت آنان بسیار ناچیز و فراخور زحمات ایشان نبوده که باید حمایت های لازم در این راستا صورت گیرد.


وی ادامه داد: امید داریم که در آینده ای نه چندان دور و با پیگیری های رییس سازمان بهزیستی کشور نسبت به افزایش حقوق و یا در نظر گرفتن حق سختی کار شایسته و مکفی برای کارکنان بهزیستی اقدامات لازم صورت گیرد.


یوسفیان ملا تصریح کرد: گستره فعالیت‌های سازمان بهزیستی بسیار وسیع است و اجرای این اقدامات نیازمند کمک‌های خیران بوده و لازم است فرهنگ‌سازی‌های لازم برای جلب مشارکت‌های بخش خصوصی با این مراکز انجام شود.


وی ادامه داد: بهزیستی در مسیر حرکت خود نیازمند حمایت بیشتر مردم و به ویژه افراد خیر و انسان‌دوست بوده و بخش مهمی از طرح‌های بهزیستی نیاز به کمک و مشارکت خیران دارد.


نماینده مردم آمل در مجلس خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی در راستای رفاه مددجویان در جامعه از شیوه افزایش آگاهی مردم از مقوله بهزیستی و رفاه اجتماعی و ضرورت مشارکت آن ها به منزله یک وظیفه انسانی، دینی و اجتماعی برای مساعدت به نیازمندان جامعه، جلب مشارکت مادی و معنوی عمومی به منظور رفع نیازهای محرومین و انجام امور عام‌المنفعه و خیریه در جامعه گام های شایسته ای بردارد.


یوسفیان ملا با تاکید بر این که فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه نهادینه شود، گفت: انسان باید به نحوی شایسته در مسیر یاری و حمایت از نیازمندان جامعه گام بردارد که برکات و ثمرات گرانقدری برای او ایفا می کند.


وی ادامه داد: همه ما باید تلاش کنیم تا یاریگر همنوعان خود بوده و از امور خیر به منظور توسعه حمایت و یاری از نیازمندان و افراد آسیب پذیر جامعه بهره گیری کنیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات