۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۲۷۷۱۵۴
پیش از ظهر امروز برگزار شد؛

یادواره شهدای عملیات مرصاد در شهرستان صحنه

خبرگزاری رسا ـ پیش از ظهر امروز یادواره شهدای عملیات مرصاد با حضور مسؤولان، خانواده های شهدا و عموم مردم در مسجد امام خمینی شهرستان صحنه برگزار شد.
سردار طالبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار محمد طالبی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدیر هیأت رزمندگان اسلام کرمانشاه پیش از ظهر امروز در مراسمی به مناسبت گرامیداشت شهدای عملیات مرصاد که در مسجد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه برگزار شد، با اشاره به از خودگذشتگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس عنوان داشت: قطعأ کسانی که برای دفاع از کیان و مملکت خود جنگیدند در مقام شهدای کربلا هستند و نزد خداوند جایگاهی والا دارند.


وی در ادامه با بیان اینکه کرمانشاه در دفاع مقدس نقش ارزنده ای را ایفا کرد، اظهار داشت: بیش از 9800 شهید کرمانشاه نشان دهنده فداکاری و مجاهدت مردم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس است.


طالبی ادامه داد: عملیات مرصاد غرورآفرین ترین عملیات بود چرا که دشمنان اسلام به بدترین شکل زمین گیر شدند و دست استکبار برای جهانیان رو شد.


مدیر کانون فرهنگی مذهبی رزمندگان اسلام کرمانشاه تصریح کرد: افرادی که آرزوی شهادت داشتند توانستند در عملیات مرصاد در راستای دفاع از کشور و حفظ آرمان های انقلاب به فیض شهادت نائل شوند.


وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، از این رو در این راه باید همانند شهدا روحیه جهادی داشت.


این فعال فرهنگی در پایان بیان داشت: تا زمانی که یاد و خاطره شهدا در کشور زنده است دشمنان انقلاب و اسلام اجازه هیچ حرکتی بر علیه ایران را به خود نخواهند داد./857
/پ203/ح

ارسال نظرات