۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۷۷۶۲۴
مقتدایی در گفت‌وگو با رسا:

رییس‌جمهور مراقب نفوذ شیفتگان غرب در بدنه دولت باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و رییس‌ جمهور باید دقت کنند تا افراد نفوذی و افرادی که از نظر تفکر شیفته غرب هستند در بدنه دولت حضور پیدا نکنند.
عباس مقتدايي

عباس مقتدایی در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا با اشاره به تهدیدات مقامات آمریکایی در روزهای اخیر، اظهار کرد: خوی استکباری همیشه جزیی از ذات نظام سلطه است و آمریکایی ها سردمدار نظام سلطه در جهان محسوب می‌شوند و بنابر این خوی درندگی و سلطه گری در ذات آنها نهادینه شده است.


وی ادامه داد: آنچه که امروز در عراق، یمن، سوریه، بحرین مشاهده می‌شود فقط بخشی از کارهایی است که زیر پوشش و با حمایت آمریکایی‌ ها انجام می‌شود، اینکه آمریکایی‌ها اعلام می‌کنند گزینه نظامی آنها روی میز است برای ما تازگی ندارد، این گزینه نخ نما شده آنها سال‌ها در کف میدان و در جبهه‌های جنگ وجود داشت.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ایستادگی ملت ایران در برابر نظام سلطه باعث شد تا آنها گزینه نظامی خود را از کف میدان به روی میز ببرند، تصریح کرد: پیگیری‌های ملت ایران و استقامت آنها سبب خواهد شد تا آمریکایی‌ها جرات برداشتن گزینه نظامی خود را از روی میز نداشته باشند.


وی با بیان این که مجموعه‌ای از تهدیدات آمریکایی‌ها که همواره در طول تاریخ وجود داشته و عملیاتی نشده است نشان می‌دهد که نظام سلطه در برابر ملت ایران سر تعظیم فرود آورده و عقب‌نشینی کرده است، افزود: البته این عقب‌نشینی باعث نمی‌شود تا از خوی استکباری نظام سلطه کاسته شود.


مقتدایی با بیان این که نظام سلطه همواره به دنبال حذف جمهوری اسلامی ایران از نظام بین‌المللی است، بیان کرد: آنها به دنبال متوقف کردن روند الهام بخشی نظام اسلامی است و ما باید فعالیت‌های خود مبتنی بر رویکرد اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی انجام دهیم و باید از نظر درونی آنقدر تقویت شویم که کسی جرات اقدام عملیاتی علیه جمهوری اسلامی نداشته باشد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حیله‌گری و مکاری آمریکایی‌ها را هیچگاه نباید نادیده گرفت، اظهار کرد: آمریکایی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی بدنبال نفوذ در دولت موقت بودند، ما باید به آقای روحانی هشدار دهیم که دولتی‌هایی که امروز اداره امور کشور را در دست دارند خودی هستند، دولت و رئیس‌ جمهور باید دقت کنند تا افراد نفوذی و افرادی که از نظر تفکر شیفته غرب هستند در بدنه دولت حضور پیدا نکنند.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر این رسوخ اتفاق بیافتد، همان کاری که در مصر با مرسی انجام دادند در ایران نیز اشتهای انجام همان کار را دارند و رئیس‌جمهور باید دقت کند تا دولت وی همانند دولت موقت اسیر برنامه‌ریزی آمریکایی نشود./858/ت302/ج

ارسال نظرات