۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۲۷۷۶۸۳
با صدور بیانیه­ای اعلام شد؛

محکومیت حملات هوایی رژیم آل سعود علیه مردم یمن

خبرگزاری رسا ـ جامعه­المصطفی­العالمیه با صدور بیانیه­ای، کشتار فجیعانه مردم مظلوم شهرک مخا یمن توسط جنگنده­های رژیم آل را محکوم کرد.
جنايات

به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه­المصطفی­العالمیه با صدور بیانیه­ای، کشتار فجیعانه مردم مظلوم شهرک مخا یمن توسط جنگنده­های رژیم آل سعود را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جنگنده­های سعودی در حمله به غیر نظامیان شهر مخا واقع در استان تعز و کشتار بی­رحمانه ساکنان این منطقه که برای در امان ماندن از حملات جنگنده­های سعودی و مزدوران مسلح وابسته به عربستان به آن منطقه پناه برده بودند، برگ جدیدی از جنایات خود علیه مدم مظلوم یمن را ورق زدند.

 

حکومت آل سعود که در مبارزات ملت مظلوم فلسطین هیچ اقدامی جز کارشکنی در جهت تضعیف جبهه مقاومت به نفع رژیم اشغالگر قدس نداشته است، هم اکنون به بهانه برگرداندن حاکم وابسته و فراری، با استفاده از تمام امکانات نظامی خود و به کارگیری مزدوران و گروه­های تروریستی همچون القاعده، زنان و کودکان بی­پناه یمن را به خاک و خون می­کشد.

 

جامعه­المصطفی­العالمیه ضمن محکوم نمودن این حملات غیرانسانی که نتیجه­ای جز گسترش تروریسم و افراطی­گری و تسری ناامنی به تمام منطقه نخواهد داشت، از آحاد ملت­های مسلمان و جامعه بین­المللی می­خواهد نسبت به این جنایات ضد بشری ساکت نمانده، با فشار بر رژیم آل سعود و هم پیمانان آن، تجاوز علیه یمن را خاتمه دهند.

جامعة المصطفی العالمیه

/822/د102/ج

ارسال نظرات