۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۴
کد خبر: ۲۷۷۷۶۳
آیت الله شفیعی:

چنگ و دندان دشمن در ضمن توافق‌نامه علیه آینده ایران پیدا است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شفیعی با بیان این که از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی درگیر گرفتاریی ها مانند تحکیم مبانی انقلاب و ناامنی گروهک ها بودیم و هستیم، ابراز داشت: ضمن این توافق نامه کاملا چند و دندان دشمن برای آینده علیه ایران پیدا است.
آيت الله شفيعي ، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در جلسه شورای اداری استان خوزستان که در سالن استانداری خوزستان برگزار شد، ابراز داشت: در میان دو مناسبت مهم قرار داریم که عید سعید فطر در گذشته و دیگر در آینده سالروز شهادت امام صادق(ع) است.

وی با اشاره به این که باید با بینش و بصیرت کامل تری به استقبال سالروز شهادت امام صادق(ع) رفت، ابراز داشت: مراسم تشییع شهدا گمنام در این روز برگزار می شود؛ شیعیان باید با امام صادق(ع) رابطه قابل توجهی داشته باشند.

استاد حوزه علمیه خوزستان با بیان این که براساس روایات و احادیث هنگامی که مردم برای فراگرفتن حدیث و اخلاق به خدمت امام صادق(ع) می آمدند، ادامه داد: امام در ابتدا می فرمود که پیش از فراگرفتن علم یاد بگیرید راستگو باشید؛ این مسأله به عنوان شرط فراگرفتن علم ذکر شده است.

آیت الله شفیعی با اشاره به این که صادق بودن ویژگی شاخص امام ششم است، بیان داشت: اطاعت پروردگار و قرب الی الله جامع درجات طاعات است، صدق و راستگویی شاخص همه عبادت ها و دروغ شاخص معصیت ها است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که گناهان شدت و ضعف دارند که مخالفت با خداوند شاخص هر گناهی است، گفت: طبیعت انسان به سمت خوبی ها گرایش دارد بنابراین باید از هر معصیتی دوری شود.

وی با بیان این که از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی درگیر گرفتاریی ها مانند تحکیم مبانی انقلاب و ناامنی گروهک ها بودیم و هستیم، ابراز داشت: ضمن این توافق نامه کاملا چند و دندان دشمن برای آینده علیه ایران پیدا است.

استاد حوزه علمیه خوزستان با اشاره به مسأله دیانت و سیاست اظهار داشت: همواره دین عین سیاست و سیاست عین دیانت است؛ خود به خود چالش هایی وجود دارد که مانع از بارور شدن نخلستان انقلاب و نظام می شود.

آیت الله شفیعی با تأکید براین که مسؤولان در کنار کار اجرایی باید کار اخلاقی داشته باشند، بیان داشت: ائمه اطهار(ع) همواره با کمال تقوا کار کردند و در این راه از سیاستکاری سوء استفاده نکردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در بازار، محل کار، حوزه های علمیه و دیگر مکان ها تقوا الهی رعایت شود.

وی با بیان این که برنامه های اسلامی معیار دارند و در این میان شرع ضرورت انجام خلاف کاری را خود تشخیص می دهد، گفت: برخی برای انجام دادن کارهای انقلاب مرتکب گناه غیبت می شوند؛ مسؤولان اگر می خواهند مردم را به بهشت بفرستند خود را گرفتار آتش جهنم نکنند.

استاد حوزه علمیه خوزستان با تأکید براین که در ابتدا انقلاب باید کلاس های اخلاقی بسیاری برگزار می شد، ادامه داد: اکنون علما تقویت بنیان های انقلاب را واجب شرعی می خوانند.

آیت الله شفیعی تصریح کرد: مردم عراق و مبارزان در مسائل حکومتی و مبارزه و فعالیت های انقلابی به رهبرمعظم انقلاب رجوع می کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: قوه مجریه نباید تنها کارهای اجرایی را انجام دهد چراکه همراه با این قوه، به عنوان قوه اسلامیه است؛ قوه اسلامی باید حاکم بر کارها باشد که دیگران حاکمیت چارچوب را ببینند./9453/پ202/ج

ارسال نظرات