۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۷۷۸۵۹
آصفری:

چیزی به نام توزیع شب‌نامه در مجلس وجود ندارد

خبرگزاری رسا ـ دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل کمیسیون ویژه برای پیگیری و بررسی بر توافق هسته‌ای گفت: مقرر شده است، فراکسیون‌های مختلف در رابطه با انتخاب اعضای این کمیسیون جلساتی برگزار کنند و همچنین در هفته‌های آینده در یک جلسه علنی در صحن مجلس اعضای این کمیسیون ویژه انتخاب شوند.
محمد حسن آصفري، عضو کميسيون امنيت ‌ملي مجلس ‌شوراي اسلامي

محمدحسن آصفری دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شواری اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، در رابطه با توزیع شب‌نامه در صحن علنی مجلس گفت: مجلس روزها باز است و نه شب ها و نمایندگان دغدغه‌های خود را به‌عنوان پیشنهاد تهیه کرده و با تایید هیات رئیسه میان نمایندگان توزیع می‌کنند.

 

مطالبی که بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی توزیع شد دارای مجوز بود

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شواری اسلامی با بیان این که چیزی به نام توزیع شب‌نامه در صحن علنی مجلس وجود ندارد، اظهار داشت: مطالبی که بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی توزیع شد دارای مجوز بود.

 

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: موضوع هسته‌ای از سوی یکی از نمایندگان در صحن توزیع شد، هم امضا داشت و هم تایید هیات رییسه در بالای آن درج شده بود.

 

درخواست کمیسیون امنیت از لاریجانی برای پیگیری برجام

آصفری در رابطه با درخواست کمیسیون امنیت از لاریجانی برای پیگیری برجام در این کمیسیون گفت: این درخواست به امضای تمامی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی رسیده است.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شواری اسلامی بیان داشت: در این در خواست آمده است: به جای تشکیل کمیسیون ویژه برای بررسی متن برجام، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که سوابق پیگیری مسائل هسته‌ای را دارد این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

 

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسی قرار است اظهار نظر یا مشورتی بدهد در کمیسیون امنیت ملی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

 

تشکیل کمیسیون ویژه برای پیگیری و بررسی بر توافق هسته‌ای

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شواری اسلامی در ادامه با اشاره به تشکیل کمیسیون ویژه برای پیگیری و بررسی توافق هسته‌ای گفت: مقرر شده است، فراکسیون‌های مختلف در رابطه با انتخاب اعضای این کمیسیون جلساتی برگزار کنند و همچنین در هفته‌های آینده در یک جلسه علنی در صحن مجلس اعضای این کمیسیون ویژه انتخاب شوند. /842/302/ج

 

ارسال نظرات