۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۷
کد خبر: ۲۷۷۹۸۶
با حضور علما و طلاب؛

مراسم ترحیم حجت‌الاسلام میلانی در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم ترحیم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد منیر میلانی برادر آیت اللله سید هادی میلانی با حضور آیت الله حسینی بوشهری و طاهری شیرازی و نمایندگان بیوت مراجع در حسینیه شهدای قم برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمين ميلاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسمی به مناسبت اولین شب درگذشت حجت الاسلام سید محمد منیر میلانی، برادر مرحوم آیت الله سید هادی میلانی، با حضور آیات حسینی بوشهری، طاهری شیرازی و نمایندگانی از بیوت مراجع تقلید در حسینیه شهدای قم برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام رسول اراکی، واعظ و مبلغ حوزه علمیه قم، با اشاره به آیه«وَ مَن یُطِعِ اللَّهَ وَ الرَّسُولَ فَأُوْلَئکَ مَعَ الَّذِینَ أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَیهْم مِّنَ النَّبِیِّنَ وَ الصِّدِّیقِینَ وَ الشهَّدَاءِ وَ الصَّالِحِینَ وَ حَسُنَ أُوْلَئکَ رَفِیقًا» گفت: انسانی که در مسیر فرمان خدا و پیامبر اکرم(ص) قدم بر می‌دارد بنا بر نص قرآن در روز قیامت با انبیا و راستگویان و صالحان و شهدا محشور خواهد شد و هیچ مژده و پاداشی بهتر از این نمی‌تواند باشد.

 

وی با بیان این که مرحوم محمد منیر میلانی هم از لحاظ نسب متصل به رسول الله(ص) و هم از لحاظ فعالیت ادامه دهنده راه پیامبر(ص) بوده است، افزود: ما مردی عالم، خادم و مجاهد را از دست داده ایم که تجمع این ارزش‌ها در یک فرد در جامعه ای که در آن اخلاق کم رنگ شده بسیار ارزشمند است.

 

حجت الاسلام اراکی مرحوم میلانی را از اولیای خدا دانست و افزود: هر کس که در این سنگر قرار گیرد اگرچه که رنج و سختی در دنیا داشته باشد از دوستان و یاران اهل بیت(ع) در دنیا و آخرت خواهد بود و همین سبب آرامش مؤمنان در برابر مشکلات است./843/پ202/ی

ارسال نظرات