۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۲۷۸۸۰۰
امام جمعه اهر:

جنایات آمریکا و هم پیمانان آن در جهان از حد گذشته است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که جنایات آمریکا و هم پیمانان آن در جهان از حد گذشته است، گفت: این جنایت ها و خباثت‌ها هنوز و هنوز است ادامه دارد و گویا تا زمانی که این کشور و دولت استکباری و خونخوار هست جهان روی آرامش نخواهد دید.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر و عضو شورای استانی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گفت: امروز جنایت ها و خوی پلید و استکباری آمریکا برای هیچ انسانی پنهان نیست.

 

وی با اشاره به جنایت خصمانه و بی شرمانه آمریکا در انفجار بمب اتم بر سر مردم شهرهای هیروشیما و ناکازاکی، ابراز داشت: این اقدام غیر انسانی صفحه ای سیاه و تاریک از هزاران جنایت آمریکا در طول تاریخ است و در پهنه زمین است.

 

امام جمعه اهر با بیان این‌که جنایات آمریکا و هم پیمانان آن در جهان از حد گذشته است، اظهار داشت: این جنایت ها و خباثت‌ها هنوز و هنوز است که ادامه دارد و گویا تا زمانی که این کشور و دولت استکباری و خونخوار هست جهان روی آرامش نخواهد دید.

 

وی در ادامه تأکید کرد: آمریکایی ها درباره سلاح‌های هسته‌ای و اتمی از پرونده‌ای سیاه و جنایتی هولناک برخوردارند، اما بی شرمانه پرچم حقوق بشر را به دست گرفته و ایران را محور شرارت در منطقه می‌خواند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه ادامه داد: با این وجود آمریکایی ها به مخالفت با ایران درباره استفاده صلح آمیز انرژی هسته ای بپا خواسته است، این عمل نیز نشان از بی شرمی و بی حیایی دولتمردان آمریکایی دارد.

 

وی آمریکا را دروغگوی بزرگ خطاب کرد و گفت: ادعای دموکراسی و حقوق بشر آمریکا گوش فلک را کر کرده است و در حالی که خود بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر است کشور های اسلامی به ویژه ایران را به عنوان ناقض حقوق بشر معرفی می‌کند.

 

حجت الاسلام حاجی زاده، با اشاره به شرایط منطقه و جنایت های دست‌نشانده های استکبار و تحت حمایت آمریکا، تصریح کرد: امروز مردم یمن در خاک و خون غلطیده اند، اما نه تنها مجامع حقوق بشر و مدعیان آن مخالفتی نمی‌کنند بلکه از هیچ حمایتی فرو گذار نیستند./854/ت302/ح

ارسال نظرات