۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۲۷۹۴۳۷
مسؤول بسیج اساتید اصفهان:

تحقق آرمان‌های انقلاب نیاز به دولت‌های انقلابی دارد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج اساتید استان اصفهان گفت: برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، باید دولت‌های انقلابی تمام عیار داشت که در شان جمهوری اسلامی ایران عملکرد داشته باشند.
عليرضا احسان‌دوست مسؤول سازمان بسيج اساتيد استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی شانزدهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید، علیرضا احسان‌دوست در آستانه همایش الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بین‌المللی در گفتگویی اظهار کرد: حرکت در حوزه‌های علمی و فناوری باید در مسیر و بر مبنای منویات مقام معظم رهبری باشد.


وی تصریح کرد: برخی از مواقع، سیاست‌ها و عملکردهایی در حوزه‌های مختلف به ویژه علم و فناوری مشاده می‌شود، نگران کننده است.


مسؤول بسیج اساتید اصفهان با اشاره به اقداماتی که برای قدرتمند کردن نظام جهموری اسلامی ایران لازم است خاطرنشان کرد: موضوع نظارت بر ساز و کار تربیت مدیران کارآمد برای قدرت‌مند کردن کشور یک الزام است.


وی با تأکید بر اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی برگرفته از شاخص معنوی است تأکید کرد: ایمان خالصانه، مقاومت و پایداری ملت ایران در برابر فشارهای بین‌المللی است که آن را تبدیل به یک قدرت بلامنازع در دنیا کرده است.


وی با بیان اینکه رشد علمی از حوزه‌های مهمی است که برای رسیدن به افق 1404 باید در دستور کار قرار بگیرد تصریح کرد: باید توجه کرد که این مولفه‌های مهم به سبب حواشی که این مدرس دانشگاه ادامه داد: البته با توجه به ظرفیت‌های موجود در جامعه علمی و در میان اندیشمندان این توقع که دولت با آنها همکاری‌های لازم را داشته باشد، انتظار زیادی نیست.


وی توجه به زیرساخت‌های لازم برای ارتقای وضعیت اقتصادی کشور را یک موضوع مهم عنوان کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی، مقدماتی را فراهم کرد که اقتصاد از چالش‌های جدی که باآن رو بروست در آینده‌ای نزدیک بیرون بیاید.


وی افزود: می‌توان با توجه به راهبردهای اقتصاد مقاومتی و توجه همه جانبه اعم از انسانی، مادی و دیگر مواردی از این دست، مشکلات این حوزه را ریشه‌ای حل کرد.


احسان‌دوست با بیان اینکه ورود ایران به حوزه‌های فناوری و دانش‌های روز در تولید علم و تولید مقالات اتفاق افتاده است افزود: باید حرکت ما به سوی دستیابی به افق‌های سند چشم انداز 20 ساله و تمدن نوین اسلامی باشد.


گفتنی است، همایش الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بین‌المللی و شانزدهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی از 26‌ تا 29 مرداد با حضور بیش از 2هزار استاد و نخبگان دانشگاهی، فرماندهان شبکه های جنگ نرم و ... در سالن صبای مشهدمقدس برگزار می‌شود./978/د102/ی

ارسال نظرات