۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۲۷۹۵۷۱

پذیرش 12 طلبه در مدرسه علمیه امام رضا پلدختر

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) در پلدختر با بیان این که 68 طلبه در این مدرسه مشغول فراگیری علوم دینی هستند، گفت: در سال تحصیلی جدید نیز 12 طلبه جدید پذیرفته می شود.
طلبه

حجت الاسلام علی رحمتی، مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) در پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طلاب در این مدرسه علمیه سطح یک را می گذرانند.

 

وی با بیان این که مدرسه علمیه امام رضا(ع) در پلدختر از سال 1389 فعالیت خویش را آغاز کرده است، افزود: 68 طلبه در این مدرسه مشغول تحصیل علوم دینی هستند.

 

حجت الاسلام رحمتی تصریح کرد: در راستای سال تحصیلی جدید نیز پس برگزاری دوره های گزینشی داوطلبان، 12 طلبه نو ورود پذیرفته خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که این افراد در حال گذراندن دوره های اختبار و تثبیت هستند، اظهار داشت: امید است همه افراد بتوانند در این دوره یک ماهه موفق شوند.

 

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) در پلدختر با بیان این که در برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه افرادی که توانایی لازم را داشته اند موفق به کسب نمره قبولی شده اند، عنوان داشت: در دوره های اختبار و تثبیت نیز ممکن است برخی افراد متوجه عدم توانایی خویش شده و انصراف دهند.

 

وی با ابراز امیدواری برای موفقیت داوطلبان ورود به مدارس علمیه خاطرنشان کرد: داشتن اخلاق مهم ترین رمز موفقیت در مسیر طلبگی است.

 

حجت الاسلام رحمتی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی و اخلاقی ویژه پذیرفته شدگان ورود به مدارس علمیه افزود: تبیین اخلاق طلبگی از اهداف مهم برگزاری این دوره ها است.

 

وی در ادامه طلاب حوزه های علمیه را سربازان حضرت ولی عصر(عج) دانست و اظهار داشت: طلاب باید در درجه نخست به اخلاق و تقوا توجه داشته باشند.

 

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) در پلدختر داشتن استعداد طلبگی را از دیگر عوامل موفقیت در این مسیر بیان کرد و عنوان داشت: افرادی که استعداد طلبگی را دارد در مدارس علمیه این استعداد شکوفا می شود./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات