۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۷۹۶۴۳
همزمان با سالروز شهادت امام صادق؛

مرسام غبار‌روبی امامزادگان باقریه خراسان جنوبی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم غبار‌روبی امامزادگان باقریه خراسان جنوبی انجام می شود.
شهادت امام صادق (ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) غبارروبی امام زادگان باقریه بیرجند با حضور مردم و مسؤولان انجام می شود.


همچنین در این روز مراسم وداع مردم با شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در امام زادگان باقریه خراسان جنوبی انجام خواهد شد.


برگزاری مراسم محوری شب شهادت امام جعفرصادق(ع) در مزار بی‌بی‌صاحبه روستای نوزاد شهرستان درمیان، مراسم عزاداری و یادواره شهدای نوزاد از دیگر مراسمی است که همزمان با شب شهادت امام صادق(ع) با حضور علمای شیعه و سنی و مردم در شهرستان درمیان برگزار خواهد شد.

 

گرد همایی دسته های عزاداری ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه در محل مزار امامزادگان شهدای باقریه و انجام مراسم عزاداری و سخنرانی از سوی حجت‌الاسلام نوفرستی از دیگر برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در خراسان جنوبی است.

 

همچنین در ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه در مزار امامزاده سید حامد علوی در روستای چنشت، مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) با حضور هیأت‌های مذهبی روستاهای اطراف و سخنرانی حجت‌الاسلام فلسفی امام جمعه شهر مود برگزار خواهد شد که در پایان مراسم، اطعام عزاداران از محل درآمد موقوفه صورت خواهد گرفت.

 

اضافه بر این برپایی ایستگاه های صلواتی در مسیرهای طرح میقات الرضا از برنامه‌های محوری اداره کل اوقاف و امور خیریه همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) خواهد بود./968/پ203/ب4

ارسال نظرات